Onko Oulussa Tuiran alueella menossa huoltotöitä tms? Netti katkes aamusella kesken selailun ja ei toimaa enää..
Ei viittis tuota vikailmoa tehä kun automaattiki ilmottaa kun soittaa vikapalveluun että aiheeton(koneessa vika tai boksi rikki) tai jos huoltomies joutuu käymään ni hintaa tulee 100e. Huono tuommonen, tosin boksiki on soneralta vasta ostettu..
Oulussa (tuira) nettipoikki
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.