Dear Helpdesk,
Nyt on jo liian monta iltaa tuhraanunut.
Pystyn outlookkia käyttämään normaalisti (lähettämään ja vastaan ottamaan meilejä) hotelleissa, lentokentillä ym.. mutta en KOTONA soneran laajakaista verkossa.
huomasin keskustelupalstoilla samanlaisia ongelmia:
Eli mitkä portit / asetukset minun tulisi laittaa että saan tämän toimimaan.
Ipadista meilit lähtee kotona ihan normaalisti.
mut tarten tätä Outlookkia valitettavasti päivittäin.
_________________________________________________
Hei!
Enpä ihmettele, että tässäkin hommassa tuhrautui kaksi iltaa!!!
Katsokaa ystävällisesti näitä Soneraa ohjesivuja!
Eivät ole edes keskenään yhtä mieltä porteista!
Huhu!
http://www5.sonera.fi/ohjeet/Outlook/S% ... %28IMAP%29
Sivun alareunassa kerrotaan portit:
Palvelinten porttinumerot:
Saapuvan postin palvelin (IMAP): 143
Lähtevän postin palvelin (SMTP): 25
http://www5.sonera.fi/ohjeet/Outlook_2003
Saapuvan postin palvelin (POP3/IMAP4): mail.inet.fi
* Portti: 110 (POP3) / 143 (IMAP4)
Lähtevän postin palvelin: mail.inet.fi
* Portti: 25
* Portti: 465 (SSL-salaus)
Ja edellä Helpsonilla vielä kolmas vaihtoehto, joka sekään ei kokonaan toiminut.
Mutta noista kaikista edellä kirjoittamani 993 SSL ja 465 SSL toimii!
Outlook 2010 meili ei lähde
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.