Hei, mitä tälläisen virheen kanssa tehdään...
Vastaanotto raportoi virheen (0x800CC0F) Palvelinyhteys keskeytettiin....
Sivu 1 / 1
Hei kaitsu68,
Toimiiko nettiyhteys muuten normaalisti ja saat lähetettyä viestejä?
Oletko kokeillut poistaa Outlookista vanhoja viestejä ja sen jälkeen kokeillut vastaanottaa uudelleen? Jos käytössä on jotain palomuuriohjelmia, niin niitä voisi myös kokeilla kytkeä pois ja tarkistaa vaikuttaako se asiaan.
Onko sinulla sähköposti käytössä jossakin muussa laitteessa, esim. kännykässä? Jos on niin tuleeko viestit sinne?
Jos yllä mainitut toimenpiteet eivät auta ja nettiyhteys toimii muuten normaalisti, niin suosittelen ottamaan Helpson palveluun yhteyttä.
Toimiiko nettiyhteys muuten normaalisti ja saat lähetettyä viestejä?
Oletko kokeillut poistaa Outlookista vanhoja viestejä ja sen jälkeen kokeillut vastaanottaa uudelleen? Jos käytössä on jotain palomuuriohjelmia, niin niitä voisi myös kokeilla kytkeä pois ja tarkistaa vaikuttaako se asiaan.
Onko sinulla sähköposti käytössä jossakin muussa laitteessa, esim. kännykässä? Jos on niin tuleeko viestit sinne?
Jos yllä mainitut toimenpiteet eivät auta ja nettiyhteys toimii muuten normaalisti, niin suosittelen ottamaan Helpson palveluun yhteyttä.
Entäpä tällainen:
"Ongelma kirjauduttaessa sähköpostipalvelimeen. Salasanaa ei hyväksytty. Tili: 'Kaarina', Palvelin: 'mail.inet.fi', Protokolla: POP3, Palvelimen vastaus: '-ERR 'IN-USE] user mailbox locked', Portti: 110, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 0x800CCC90, Virhenumero: 0x800CCC92"
Eli Outlook Express ei ota vastaan uusia sähköposteja, mutta lähetys onnistuu. TOSIN: tyhjentelin nyt saapuneet ja lähetetyt -kansioita, ja toistaiseksi näyttää toimivan OK. Voisiko siis mahdollisesti johtua siitä, että uudet saapuneet ei mahtuneet? Mutta miksi se kysyi SALASANAA, kun kirjauduin sisään ja sitten ilmoittaa, että sitä ei ole hyväksytty?
"Ongelma kirjauduttaessa sähköpostipalvelimeen. Salasanaa ei hyväksytty. Tili: 'Kaarina', Palvelin: 'mail.inet.fi', Protokolla: POP3, Palvelimen vastaus: '-ERR 'IN-USE] user mailbox locked', Portti: 110, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 0x800CCC90, Virhenumero: 0x800CCC92"
Eli Outlook Express ei ota vastaan uusia sähköposteja, mutta lähetys onnistuu. TOSIN: tyhjentelin nyt saapuneet ja lähetetyt -kansioita, ja toistaiseksi näyttää toimivan OK. Voisiko siis mahdollisesti johtua siitä, että uudet saapuneet ei mahtuneet? Mutta miksi se kysyi SALASANAA, kun kirjauduin sisään ja sitten ilmoittaa, että sitä ei ole hyväksytty?
Hei Kaarina,
Saamasi virheilmoitus: "Palvelimen vastaus: '-ERR [IN-USE] user mailbox locked" viittaisi siihen että tilisi on käytössä myös jossain toisessa laitteessa (toinen tietokone, matkapuhelin tms). Kannattaa kokeilla kirjautumista tunnuksillasi myös täältä.
Jos kirjautuminen toimii tuonne sivustolle oikein, on tunnuksesi kunnossa. Ongelma rajautuu silloin sähköpostiohjelmaasi jonka kanssa sinua auttaa juur tuo Helpson-Palvelu.
Ilmoitathan tänne jos salasanasi kanssa on yhä ongelmaa niin voidaan se tarvittaessa vaihtaa uuteen.
Saamasi virheilmoitus: "Palvelimen vastaus: '-ERR [IN-USE] user mailbox locked" viittaisi siihen että tilisi on käytössä myös jossain toisessa laitteessa (toinen tietokone, matkapuhelin tms). Kannattaa kokeilla kirjautumista tunnuksillasi myös täältä.
Jos kirjautuminen toimii tuonne sivustolle oikein, on tunnuksesi kunnossa. Ongelma rajautuu silloin sähköpostiohjelmaasi jonka kanssa sinua auttaa juur tuo Helpson-Palvelu.
Ilmoitathan tänne jos salasanasi kanssa on yhä ongelmaa niin voidaan se tarvittaessa vaihtaa uuteen.
Hei. Olin laittanut saman kysymyksen myös Soneran sivujen kautta ja sieltä soitettiin minulle. Homma on nyt kunnossa. Ongelma loppui, kun muutin saamieni ohjeitten mukaan sähköpostitiliasetuksiin IMAP4 eikä POP3, kuten tähän asti oli.
Tämä virheilmoitus johtui tosiaankin siitä, että minulla oli loppuvuodesta käyttöön otettu älypuhelin, jossa oli myös sähköposti. Sähköpostiasetuksissa oli ristiriitaa. Mut nyt siis asia on kunnossa. Kiitos.
Tämä virheilmoitus johtui tosiaankin siitä, että minulla oli loppuvuodesta käyttöön otettu älypuhelin, jossa oli myös sähköposti. Sähköpostiasetuksissa oli ristiriitaa. Mut nyt siis asia on kunnossa. Kiitos.
Hei Kaarina,
Hieno homma että asia selvisi Tuossa ylemmässä viestissä juuri hieman epäilinkin että tili olisi käytössä jossain toisessakin laitteessa ja tässä tapauksessa laite oli juuri älypuhelimesi.
Hieno homma että asia selvisi Tuossa ylemmässä viestissä juuri hieman epäilinkin että tili olisi käytössä jossain toisessakin laitteessa ja tässä tapauksessa laite oli juuri älypuhelimesi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.