Skip to main content
Mikä neuvoksi Outlookin kanssa?
Asetukset ovat tarkistettu moneen kertaan kuten asiakaspalvelussa on neuvottu mutta aina tulee allaoleva virheilmoitus. Ongelmat alkoivat, kun vaihdoin puhelimen Nokia E 75.
Muutin saapuvan postin palvelimeksi (IMAP) : mail.inet.fi (portti 143), kuten neuvottiin. Vähän aikaa posti kulki mutta nyt pari viikkoa ongelmia tietokoneen kanssa. Webmailin kautta pääsen postiin sekä puhelimella mutta en Outlook Expressin kautta.



Ongelma kirjauduttaessa sähköpostipalvelimeen. Salasanaa ei hyväksytty. Tili: 'mail.inet.fi', Palvelin: 'mail.inet.fi', Protokolla: POP3, Palvelimen vastaus: '-ERR sIN-USE] user mailbox locked', Portti: 110, SSL-suojattu: Ei, Palvelinvirhe: 0x800CCC90, Virhenumero: 0x800CCC92

ONGELMA RATKESI:
Lähtevän postin palvelin (SMTP) mail.inet.fi (25) vaati portiksi 465.
Posti kulkee taas.
Kiitos tiedosta että ongelma on ratkennut.

Ohjeita eri sähköpostiohjelmiin löytyy Ohjeista ja Vinkeistä : http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Laajakaista


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa