Tein Outlook Express tilin pp.inet.fi-pääpostilaatikkoon mutta kun käynnistän Outlookin se tuo ruudulle kirjautumisikkunan (Logon - mail.inet.fi) eli kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa. Pääpostilaatikon tunnuksilla sama ruutu tulee uudelleen ja uudelleen mutta taakse tulee myös toinen ikkuna, missä on ilmoitus:
There was a problem logging onto your mail server. Your Password was rejected. Account: 'mail.inet.fi', Server: 'mail.inet.fi', Protocol: POP3, Server Response: '-ERR [IN-USE] user mailbox locked', Port: 110, Secure(SSL): No, Server Error: 0x800CCC90, Error Number: 0x800CCC92
Kun laitan kirjautumisruutuun lisäpostilaatikon (=vaimoni) tunnukset niin saapuneet postit lataantuvat Outlookiin normaalisti. Haluaisin kuitenkin lukea omat mailini enkä vaimon.
Webmail toimii molemmilla tunnuksilla.
Terv. Timo Koo
Outlook toimii lisäpostilaatikossa muttei päälaatikossa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.