Ostin tabletin ja sopimus on 19 € kuukaudessa. Nyt tuli lasku, jonka summa on 23,05 € eikä mitään erottelua, mistä tuo summa muodostuu. Mikä nyt Eteen?
Sivu 1 / 1
Hei ReijotkHonkanen,
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin nähdään tarkemmin mistä on kyse.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin nähdään tarkemmin mistä on kyse.
Yritin lisätä laskussani olevan asiakasnumeron profiiliin, mutta koko ajan tulee vaan ilmoitus : "Asiakasnumero" arvo on liian suuri. Maksimi arvo on 9999999999 . Missä teen virheen?
Vaikuttaa siltä, että tallentamassasi asiakasnumerossa on virhe. Jos siinä on enemmän kuin 10 numeroa, saat kyseisen virheilmoituksen.
Asiakasnumerossa, joka on laskussa on yksitoista (11) numeroa, joten siinä täytyy olla jokin virhe. Ja edelleenkin ihmettelen sitä laskua (jonka olen kyllä jo maksanut). Piti olla kiinteä maksu 18 €, mutta joka olikin jostain syystä 23.05 €. Summaero ei ole suuri, mutta asia periaatteessa vaivaa. Voisikohan tämä liittyä ilmoitukseen, jonka sain häiriöstä, joka liittyi e-laskuun? Toivottavasti seuraava lasku on oikein.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.