Skip to main content

Outo maksukehoitus

  • December 11, 2014
  • 10 kommenttia
  • 1 katselukerta

Kysytääs tästä osiosta, koska toisessa ei vastata, vaikka muille vastataan.
Eli tuli outo lasku reilu 8€, eikä lue mitähän tuo koskee.

Jos tuo koskee sitä, että ilmaiskanavat näkyivät teidän mokasta 6 päivää ylimääräistä, josta itse ilmoitin että nuo vielä näkyvät, ettei sitten tule mitään laskua perästä.
Ja teidän tiedossa oli tieto, että ilmaiskokeilun jälkeen kanavat saa pimentää.

Jos näin on, niin voitta arvata mitä mieltä olen tuosta laskusta...

10 kommenttia

  • March 18, 2014
Hei -p- !

Tarkistathan täältä asetuksista asiakasnumerosi, en onnistunut löytämään sen perusteella asiakastietoja. Laskunumerollakin löytäisimme laskun ja pääsemme tarkistamaan mistä lasku koostuu. Kun kanavapaketit irtisanotaan, päättyy laskutus irtisanomispäivälle. Ja jos laskutuksessa on tapahtunut virhe sen suhteen, niin asia luonnollisestikin korjataan.

  • March 18, 2014
Asiakasnro on omissa tiedoissa.
Tässä laskunnro 44568

  • March 19, 2014
Moi -p-! Kyseessä on kaapeli-TV-perusliittymän kuukausimaksut ajalta 11.12.2013 - 31.12.2013. Selvensikö tämä asiaa?

  • March 22, 2014
Hi!

I got also wrong kind of invoice, it has been always same but now there are some additional costs, that I haven´t ordered. What should I do? I do not have at the moment possibility to call to costomer service since I am abroad. It conserns invoise nr 72455525, and normally it kas been 19,89 but this time it is 28,66€ I know that we used film rental, but stil it is not correct!

  • March 26, 2014
Hi marsas! You have renewed your contract and apparently this has caused some errors on your invoice. Monthly fee for broadband should be 19,89€ + rental film 5,03€. So the total sum is 24,92€. Just pay this and I'll compensate the rest. Is this ok?

  • March 26, 2014
Good, I will pay that correct sum 24,92€. Thank You!

  • July 4, 2014
Terve
Täälläkö näistä laskuista pitää huomautella? Puhelimessa sovittiin jo kertaalleen laskun epäselvyyksistä, ja taas niitä on!
Korjatkaa omat virheenne omalla kustannuksella, ja älkää lähettäkö huomautus/karhu/uhkauskirjeitänne enään.
Mennään tää sopimuskausi niin kuin on sovittu ja lopetetaan se siihen. Kiitos

  • July 4, 2014
Hei JPN !

Voitko tarkentaa millaisia epäselvyyksiä laskussa on, ja mistä laskusta tässä tapauksessa on kyse? Voidaan sitten selvittää ja hoitaa asia kuntoon.

  • July 4, 2014
Tässä pari lasku esimerkkiä
73916626 ja 73152264 kerro mikä näissä on pielessä?

No, Asiakaspalvelusta ei kuulu mitään?

  • July 8, 2014
Hei JPN!

Kiitos huomautuksesta! Pientä viilausta tämä vielä vaati. Olitkin jo maksanut molemmat laskut sovitulla summalla -hyvä niin. Korjasin asian, ja loppu sopimuskausi mennään kuten pitikin. Seuraava lasku tulee sillä summalla kun olet 9.5. asiakaspalvelun kanssa sopinut.