Kysymyksentynkää Soneran tekniselle tuelle...
Olen kuullut nyt kahdelta eri suunnalta samantapaisista hitausongelmista Soneran mobiililaajakaistan kanssa:
a) Nokian OVI-palvelu: musiikkitiedostojen lataus erittäin hidasta, vaikka netti muuten OK nopea.
b) P2P-tiedostojen lataus hidasta, torrent-ohjelmalta valitusta NAT-ongelmasta. Muuten verkko on nopea.
Onko P2P kielletty ja/tai rajoitettua? Onko Soneran mobiililaajakaistassa ikäänkuin NAT verkon ja asiakkaiden välissä? (Kiinnostaa muutenkin kuin P2P-mielessä.) Käyttääkö OVI jotakin tekniikkaa, mitä Soneran verkko ei kunnolla läpäise? Jos näin on, tykkääkö Nokia tällaisesta operaattoriavusta?
Sivu 1 / 1
Vertaisverkko-ohjelmien käyttäminen Liikkuva Laajakaista -liittymissämme on käyttöehtojemme vastaista, sillä niiden käyttämä tiedonsiirto varaa niin paljon kapasiteettia yksittäisellä käyttäjälle erityisesti käyttäjältä verkkoon päin. P2P -liikennettä ei estetä, mutta sen varaamaa kapasiteettia rajoitetaan Liikkuva Laajakaista -liittymissä.
Matkapuhelin vikapalvelullemme ei ollut tiedossa olevaa yleistä ongelmatilannetta Nokian Ovi -palveluun liittyen. Tarvittaessa asian selvittämiseksi kannattaa olla yhteydessä suoraan matkapuhelinpuolemme vikapalveluun, jonka numero on 0206 90101 (pvm/mpm, valikko 1: Matkapuhelin, Liikkuva Laajakaista ja nettitikkuasiat).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Matkapuhelin vikapalvelullemme ei ollut tiedossa olevaa yleistä ongelmatilannetta Nokian Ovi -palveluun liittyen. Tarvittaessa asian selvittämiseksi kannattaa olla yhteydessä suoraan matkapuhelinpuolemme vikapalveluun, jonka numero on 0206 90101 (pvm/mpm, valikko 1: Matkapuhelin, Liikkuva Laajakaista ja nettitikkuasiat).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.