Skip to main content

Packet loss 3-10%

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 16 katselukertaa

Eli tein testin tuolla http://www.pingtest.net/ sivulla ja se näyttää jatkuvasti 3-5% Packet lossia joten mistähän tuo voisi johtua ja onko tuo kuinka haitallista?

2 kommenttia

  • October 20, 2009
Voiskos Soneran Asiantuntijat vastata kiitos :)

  • October 21, 2009
Hidasteleeko yhteytesi siis? Kyseisestä testistä ei oikein voi mitään päätellä, se vain kertoo että osa paketeista kyseiseen palvelimeen katoaa matkalla. Ilman traceroutea ei voi tarkemmin todeta, millä välillä pakettien katoaminen tapahtuu.

Käytännössä siis, jos yhteytesi toimii normaalisti niin mitään syytä huoleen ei ole. Jos yhteys kuitenkin hidastelee, löydät esimerkiksi adsl-yhteyden hidastelun rajoittamiseen ohjeita Ohjeet ja vinkit -sivustoltamme.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu