Packet loss 3-10%
Eli tein testin tuolla http://www.pingtest.net/ sivulla ja se näyttää jatkuvasti 3-5% Packet lossia joten mistähän tuo voisi johtua ja onko tuo kuinka haitallista?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.