Kyseessä on soneran nettitikku "maksimi"nopeudella.
Elikkäs nyt on jo jonkin aikaa packet loss ollu korkeella, monesti yli 10%.
Tämähän tietysti häiritsee kaikkea netin käyttöä..
Ennen tätä ongelmaa ei ole ollut, taitaa ihan viime viikolla tullut esille.
Voinko itse tehdä ongelmalle mitään vai onko TAAS vain kärsittävä soneran ongelmista?
Packet Loss
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.