Skip to main content
Kyseessä on soneran nettitikku "maksimi"nopeudella.
Elikkäs nyt on jo jonkin aikaa packet loss ollu korkeella, monesti yli 10%.
Tämähän tietysti häiritsee kaikkea netin käyttöä..

Ennen tätä ongelmaa ei ole ollut, taitaa ihan viime viikolla tullut esille.

Voinko itse tehdä ongelmalle mitään vai onko TAAS vain kärsittävä soneran ongelmista?
Mokkulayhteyden vikatilanteisiin löydät ohjeita Ohjeet ja vinkit -sivuiltamme. Jos niistä ei ole apua, voit olla yhteydessä matkapuhelinyksikkömme vikapalveluun, joka voi tarkistaa verkon tilanteen ja mahdolliset tiedossa olevat kuuluvuusongelmat omalla alueellasi. Vikapalveluun saat yhteyden joko
Omien sivujen vikalomakkeella tai soittamalla vikapalvelunumeroomme 0206 90101.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa