Skip to main content

Päivitetty liittymä. Koko kuukauden hinta 4-5 päivältä?

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Terve,

Koen tämän vääryydeksi että kun päivitin liittymän 4 tai 5 päivää ennen laskutuskauden päättymistä, niin laskutetaan koko kuukauden ajalta vaikka minulla oli 25+ päivää samalla kaudella paljon halvempi perusliittymä.

Kyse on siis viimeisimmästä laskustani.

Olisiko tähän saatavilla hyvitystä millään tavalla?

Terveisin, Jere.

4 kommenttia

  • February 21, 2014
Hei Jerudsin!

Tarkastin asian ja huomasin että koko pakettisi oli laskutettu neljältä päivältä.

Normaalisti kun päivität uuden kuukausiveloitteisen paketin niin vanha paketti poistuu(myös laskulta), mutta sinulla oli tälläkertaa ollut käytössä todella vanha Minun Sonera liittymätyyppi joten automaattista kompensaatiota laskulle ei ole tullut.

Oletko vielä maksanut kyseistä laskua, jos laitan siihen kompensaation?

  • February 21, 2014
No hyvä, niin ajattelinkin että sen olisi pitänyt mennä! En ole vielä maksanut sitä laskua.

Terveisin, Jere.

  • February 24, 2014
Hei Jerudsin!

Hyvitin laskulta 20€. Eli voit maksaa samalla laskulla ja viitteellä, mutta 20€ pienemmällä summalla:) onko näin ok?

  • February 24, 2014
On OK! :) Kiitos paljon korjauksesta ja avusta!