Skip to main content
Terve,

Koen tämän vääryydeksi että kun päivitin liittymän 4 tai 5 päivää ennen laskutuskauden päättymistä, niin laskutetaan koko kuukauden ajalta vaikka minulla oli 25+ päivää samalla kaudella paljon halvempi perusliittymä.

Kyse on siis viimeisimmästä laskustani.

Olisiko tähän saatavilla hyvitystä millään tavalla?

Terveisin, Jere.
Hei Jerudsin!

Tarkastin asian ja huomasin että koko pakettisi oli laskutettu neljältä päivältä.

Normaalisti kun päivität uuden kuukausiveloitteisen paketin niin vanha paketti poistuu(myös laskulta), mutta sinulla oli tälläkertaa ollut käytössä todella vanha Minun Sonera liittymätyyppi joten automaattista kompensaatiota laskulle ei ole tullut.

Oletko vielä maksanut kyseistä laskua, jos laitan siihen kompensaation?
No hyvä, niin ajattelinkin että sen olisi pitänyt mennä! En ole vielä maksanut sitä laskua.

Terveisin, Jere.
Hei Jerudsin!

Hyvitin laskulta 20€. Eli voit maksaa samalla laskulla ja viitteellä, mutta 20€ pienemmällä summalla:) onko näin ok?
On OK! 🙂 Kiitos paljon korjauksesta ja avusta!

Vastaa