Päivittämätön liittymä aiheutti kohtuuttomia lisäkuluja

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei Sonera,

Menetitte juuri asiakkaan. Helmikuussa 2v kytkyliittymäni päätyttyä olin viime kuukauden vaihtamatta liittymää. Ilmeisesti jotkut kytkyyn liittyvät edut raukesivat tämän 2v jakson loputtua seurauksena minulla oli n. 50e isompi puhelinlasku kuin jos olisin vaihtanut liittymäni ja teidän operaattori olisi tehnyt pari hassua klikkausta tietoneelta. Minulle ei ilmoitettu tästä liittymän kallistumisesta mitään, ja vaikka seurasin aktiivisesti Minun Sonera applikaatiosta puhelinlaskuani, oli lopullinen lasku silti paljon suurempi kuin mitä tämä sovellus näytti.

Tällaiseen toimintaan ei kyllä ole teknisin perustein 2010-luvulla mitään oikeutusta ja mulle tuli vedätetty olo. Äänestänkin siis lompakollani ja luulen että yhdestä mehevästä laskusta huolimatta tekin jäätte kyllä tässä hommassa tappiolle pitkällä aikavälillä.

1 kommentti

Hei tactile!

Tarjouksen määräajan päättyminen ilmoitetaan aina matkapuhelinlaskussa. Harmillista että et huomannut tarkistaa siitä koska määräaikaisuus päättyy. Muunlaista ilmoitusta ei asiakkaille tarjouksien päättymisestä ainakaan toistaiseksi tule. Tarjouksen voimassaolo ilmoitetaan laskussa liittymätyypin yhteydessä. Mutta kiitokset palautteesta. Laitetaan toivetta eteenpäin jotta tarjouksen päättymisestä ilmoitettaisiin vielä muullakin tavalla.

Vastaa