Eli siis nyt on käynyt sillälailla, että ladattuani uuden päivityksen digiboksiin, ei koti tv suostu käynistymään enää ollenkaan. Alku menee normaalisti, mutta sitten kun tulee "palvelua käynnistetään" niin käynistys jumahtaa joka kerta 32% kohdalle ja jumittaa siinä niin kauan, että ruutu vilahtaa valkoisena, jonka jälkeen käynistys alkaa alusta ja lopputulos on sama. Olen kokeillut resetoida koko digiboksin, mutta ei vaikutusta.
Tällaista.
Päivityksen muota Koti TV lakkasi toimimasta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.