Skip to main content

Päivitykset / kaapeli-tv-verkossa

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Hei

Taas sain tänään kirjeen, jossa kerrotte päivittävänne kaapeli -tv verkkoa.
Samanlainen kirje tuli alkuvuodesta.

Oletteko ymmärtäneet, että panette asiakkaan maksamaan itse omat työnne ja töppäilynne, kun hän joutuu ottamaan
yhteyttä maksulliseen Helpsoniin? Näin kävi alkuvuodesta, kun normaaleilla kanava-asetuksilla ei kanavia saatu kohdallleen tehdasasetusten kautta, vaan sekotitte ne totaalisesti.

Pyysin teiltä hyvitystä 145:n euron laskuuni, joka minulle soitoista aiheutui. Ilmoititte, että ette maksa, kun saan uusia kanavia, joita en ole pyytänyt saatikka tarvitse!!

Mikäli nyt käy samalla tavalla, hoidan asian juristin kautta.
Härskiydelläkin on rajansa ja teiltäkin odotetaan jotakin tolkkua.


Jukka Hanni, Porvoo

1 kommentti

  • December 5, 2012
Hei jukka hanni 60,
Todella ikävä kuulla että aiempi päivitys on aiheuttanut harmia. Nyt täytyy toivoa että tämä uusi kaapeliverkon päivittäminen menisi kivuttomammin. Kannattaa käydä jo tässä vaiheessa tutustumassa Sonera.fi:llä ohjesivustoon, jotta isommilta harmeilta vältytään. Sivulla on muun muassa ohje, miten kanavat saa päivitettyä manuaalisti, jos ne eivät päivityksen jälkeen automaattisesti ala näkyä.