Hei
Taas sain tänään kirjeen, jossa kerrotte päivittävänne kaapeli -tv verkkoa.
Samanlainen kirje tuli alkuvuodesta.
Oletteko ymmärtäneet, että panette asiakkaan maksamaan itse omat työnne ja töppäilynne, kun hän joutuu ottamaan
yhteyttä maksulliseen Helpsoniin? Näin kävi alkuvuodesta, kun normaaleilla kanava-asetuksilla ei kanavia saatu kohdallleen tehdasasetusten kautta, vaan sekotitte ne totaalisesti.
Pyysin teiltä hyvitystä 145:n euron laskuuni, joka minulle soitoista aiheutui. Ilmoititte, että ette maksa, kun saan uusia kanavia, joita en ole pyytänyt saatikka tarvitse!!
Mikäli nyt käy samalla tavalla, hoidan asian juristin kautta.
Härskiydelläkin on rajansa ja teiltäkin odotetaan jotakin tolkkua.
Jukka Hanni, Porvoo
Päivitykset / kaapeli-tv-verkossa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.