Nettiyhteys alkanut pätkimään iltaisin kuudesta eteenpäin. Tätä jatkunut nyt noin kolme viikkoa.
Sivu 1 / 1
Hei Tommi85,
Kannattaa varmistaa että puhelinkaapeli on kunnossa ja mikäli käytössä on pidempi kaapeli tai jatkojohto, niin olisi hyvä testailla lyhyemmällä kaapelilla. Kun tuo on tarkistetty, niin voisit kokeilla vielä palauttaa Thomsonin tehdasasetuksille, painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Käynnistä Thomson vielä tämän jälkeen uudelleen.
Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvitellä ongelmaa tarkemmin.
Kannattaa varmistaa että puhelinkaapeli on kunnossa ja mikäli käytössä on pidempi kaapeli tai jatkojohto, niin olisi hyvä testailla lyhyemmällä kaapelilla. Kun tuo on tarkistetty, niin voisit kokeilla vielä palauttaa Thomsonin tehdasasetuksille, painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Käynnistä Thomson vielä tämän jälkeen uudelleen.
Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvitellä ongelmaa tarkemmin.
Joo ei auttanut moiset toimenpiteet.
Moi Tommi85!
Kannattaa olla yhteydessä suoraan vikapalveluumme, niin päästään katsomaan ongelmaa tarkemmin. Osoitteesta http://bit.ly/1rt2hy4 löydät yhteystiedot.
Kannattaa olla yhteydessä suoraan vikapalveluumme, niin päästään katsomaan ongelmaa tarkemmin. Osoitteesta http://bit.ly/1rt2hy4 löydät yhteystiedot.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.