Skip to main content

Pätkii

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Nettiyhteys alkanut pätkimään iltaisin kuudesta eteenpäin. Tätä jatkunut nyt noin kolme viikkoa.

3 kommenttia

  • October 20, 2014
Hei Tommi85,

Kannattaa varmistaa että puhelinkaapeli on kunnossa ja mikäli käytössä on pidempi kaapeli tai jatkojohto, niin olisi hyvä testailla lyhyemmällä kaapelilla. Kun tuo on tarkistetty, niin voisit kokeilla vielä palauttaa Thomsonin tehdasasetuksille, painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Käynnistä Thomson vielä tämän jälkeen uudelleen.

Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä, niin voimme selvitellä ongelmaa tarkemmin.

  • October 24, 2014
Joo ei auttanut moiset toimenpiteet.

  • October 24, 2014
Moi Tommi85!

Kannattaa olla yhteydessä suoraan vikapalveluumme, niin päästään katsomaan ongelmaa tarkemmin. Osoitteesta http://bit.ly/1rt2hy4 löydät yhteystiedot.