Normaalitahti kotiTV:n pätkimisessä on ollut alusta lähtien 1-2 seisokkia per/vrk. Nyt on kolmen päivän aikana ollut pysähdyksiä huomattavasti enemmän ja tänä aamuna kahden tunnin aikana olen ottanut töpselin seinästä jo kuusi kertaa.
No eipä siinä, puolitoista vuotta sopimusta jäljellä ja jääkiekon MM-kisoja voi mennä katsomaan baariinkin.
Pätkii..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.