Skip to main content

Pätkii..

  • December 11, 2014
  • 11 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Normaalitahti kotiTV:n pätkimisessä on ollut alusta lähtien 1-2 seisokkia per/vrk. Nyt on kolmen päivän aikana ollut pysähdyksiä huomattavasti enemmän ja tänä aamuna kahden tunnin aikana olen ottanut töpselin seinästä jo kuusi kertaa.

No eipä siinä, puolitoista vuotta sopimusta jäljellä ja jääkiekon MM-kisoja voi mennä katsomaan baariinkin.

11 kommenttia

  • April 29, 2011
En olekaan vainoharhainen, mulla pätkii kanssa tai siis Motorala pätkii. Alkaa jo ottaa päähän jatkuva modeemin ja digiboxin resetoiminen, pätkiminen vain lisääntyy. Yritän vielä Soneralta saada jotain selvyyttä voisiko boxissa olla vikaa. Mulla on huonompi tilanne, sopimusta on jäljellä liki kaksi vuotta. Onkohan kellään muulla ratkaisua tähän ongelmaan?

  • April 30, 2011
Jätin jatkojohdon pois Zyxelin ja puhelinpistokkeen välistä nyt on ollut muutama häiriötön päivä, katsotaan

  • May 1, 2011
1.5 2011 klo 18.01 pätkäs tänään vasta 4 kerran. Kertakaikkiaan hienoa palvelua ja asiakkaiden huomioon ottamista kun saa liikuntaa kun joutuu jatkuvasti kävelemään modeemin ja tietokoneen välillä. Ilman noita pätkimisiä jäisi päivittäinen liikunta huomattavasti vähemmälle.
Alkaa pikkuihiljaa jo vituttamaan tämä touhu. Saa kyllä näillä pätkimisillä jäädä sopimus uusimatta meidän huusholliin.

Seuraava pätkäisy ajassa 18.32.Sitten 18.35. Seuraavaa odotellessa.
Nyt jännittää tuleeko vielä ennen kuin kello lyö 19.00...

  • May 3, 2011
Ja sama show jatkuu. Jos nämä vehkeet saataisi siihen kuntoon että näkisi edes yhden(1) lätkämatsin kokonaan niin sekin olisi jo edistystä.
Ei tälläistä "palvelua" ainakaan voi kenellekkään suositella.
Saisiko laskutkin maksaa samalla tavalla pätkissä. Euro kerrallaan samalla viitekoodilla.
Ei kyllä tällä menolla tähän talouteen tätä sopimusta uusita. Pitää varmaan soittaa kuluttaja-asiamiehelle että onko sopimus purettavissa vai onko kenties jonkinlaista hyvitystä mahdollista hakea.
Ja se mitä nyt oon seurannu tätä pätkimistä niin se tapahtuu vain silloin kun tämä kotitv systeemi on päällä.
Jos surffaa pelkästään netissä niin homma toimii mutta kotitv vetää modeemin aina jumiin.

  • May 4, 2011
Vikailmoituksen mukana tuli viesti minkä mukaan modeemissa pitää olla virta päällä jotta vian etsintä olisi helpompaa.

Nyt vaan kiinnostaa että tänäänkin kauppareissulla käydessä yhteys oli mennyt taas poikki. Miten tuo vaikuttaa vian löytymiseen vai pitääkö tässä ruveta päivystämään 24h modeemin vieressä?

  • May 4, 2011
jaffa77 kirjoitti:
Vikailmoituksen mukana tuli viesti minkä mukaan modeemissa pitää olla virta päällä jotta vian etsintä olisi helpompaa.

Nyt vaan kiinnostaa että tänäänkin kauppareissulla käydessä yhteys oli mennyt taas poikki. Miten tuo vaikuttaa vian löytymiseen vai pitääkö tässä ruveta päivystämään 24h modeemin vieressä?


Ei tarvitse päivystää, kyllä Sonera osaa tehdä tuhoja ilman päivystämistäkin:)
Tekevät varmaan kuten minulla... omasta mielestä korjasivat mutta saivat vaan lisää ongelmia aikaseksi.

Ai mikäkö on Soneran korjaus... minulla ja varmaan monella muulla korjaus = pudotetaan nopeutta. Tosi ammattitaitoista korjausta vai mitä?

  • May 4, 2011
Minullakin laskettiin nopeutta (muttei hintaa) ja otin jatkojohdon pois, nyt on katkennut kolmen päivän välein. Seuraava katko ehkä 7.5.11 katsotaan

  • May 9, 2011
jaffa77 kirjoitti:
Jos surffaa pelkästään netissä niin homma toimii mutta kotitv vetää modeemin aina jumiin.


Kuullostaa siltä, että ADSL-modeemisi ei jaksa prosessoida kaikkea sen läpi menevää liikennettä ja laite ylikuormittuu. Jos modeemi toimii nyt reitittävänä, sen muuttaminen siltaavaksi saattaisi parantaa tilannetta huomattavasti. Siltaavana modeemin ei tarvitsisi toimia kaiken muun tehtävien ohella myös sisäverkon reitittimenä ja palomuurina, joten laitteen prosessoritehoa jäisi enemmän sen tärkeimmälle tehtävälle eli dataliikenteen välittämiselle.

  • May 9, 2011
Kiitos vinkistä. Tuo on nyt testauksessa ja toivotaan että nyt loppuu pätkiminen.

Ei auttanut. Pätkii edelleen.

  • May 18, 2011
Pitäs varmaan tehdä joku joukkoreklamaatio Soneraa vastaan.
Itsellä ollut vajaa kaksi vuotta kyseinen palvelu ja oikeastaan päivääkään se ole toiminut
niinkuin pitää. "Parhaimpina" päivän lähetyksen pätkiminen tapahtui muutamien sekuntien välein.
Valehtelematta olen soittanut kymmeniä puheluita Soneralle ja Helpson tukeen ja aina
Soneralta tuli viesti että liittymänne vika on korjattu mutta samat ongelmat jatkuvat aina vaan...aina ja aina. Olen myös tehnyt ilmoituksen Kuluttajasuojavirastoon ja pälä pälä... Nyt toimii hieman paremmin
kun vaihdoin paikkakuntaa. Muuta asiat nyppivät edelleen. Niistä toisella kertaa..

  • May 19, 2011
Henkka78 kirjoitti:
Pitäs varmaan tehdä joku joukkoreklamaatio Soneraa vastaan.
Itsellä ollut vajaa kaksi vuotta kyseinen palvelu ja oikeastaan päivääkään se ole toiminut
niinkuin pitää. "Parhaimpina" päivän lähetyksen pätkiminen tapahtui muutamien sekuntien välein.
Valehtelematta olen soittanut kymmeniä puheluita Soneralle ja Helpson tukeen ja aina
Soneralta tuli viesti että liittymänne vika on korjattu mutta samat ongelmat jatkuvat aina vaan...aina ja aina. Olen myös tehnyt ilmoituksen Kuluttajasuojavirastoon ja pälä pälä... Nyt toimii hieman paremmin
kun vaihdoin paikkakuntaa. Muuta asiat nyppivät edelleen. Niistä toisella kertaa..



Voin liittyä reklamaatio tai joukko kanteeseen mukaan koska minullakaan ei toimi koti tv mitenkään saati netti joten kerätään porukka ja kanne menemään eli kaikki ketä haluaa tähän lähteä niin olkaa yhteydessä osoitteeseen Porukkakanne@gmail.com niin saadaan kanne/reklamaatio eteen päin.