Skip to main content
Pääsiäisen tienoilla huomattiin täällä kotona että nettiyhteys pätki, yleensä mennyt ohi muutamassa tunnissa, mutta ei. Siitä lähtien netti on pätkinyt ja katkennut, tänään ongelmaa ei ole ollut mutta hidastunut. Pingit pyörivät siinä 800+. Vikailmoitus on tehty, mutta sieltä sanottiin että ei ole mitään vikaa. Eli mitä tehdä.

E: Speedtest.net näyttää alle megan tulevan dataa sekunnissa vaikka maksetaan 8 megan netistä. Ennen pääsiäistä toimi vielä hyvin.

E2: Sama juttu soneran omalla nopeustestillä.

E3: Tein nuo jutut mitä tuolla soneran sivuilla sanotaan kyseisestä tilanteesta ja netti ei enää hidastele, mutta aloitti taas pätkimisen.

E4: Kertokaas ny mitä tehdä.. Ja oli muuten sama ongelma joku puoli vuotta sitten ja silloin saatu kuntoon soittamalla soneralle ja sanoivat että se oli laitettu huonosti sieltä...
Olet jättänyt vikailmoituksen 16.4. illalla. Liittymääsi on tehty korjaava toimenpide lauantaina 17.4., jolloin sinuun ollaankin oltu yhteydessä ja yhteyden on todettu lähteneen toimimaan normaalisti. Jos yhteytesi edelleen kuitenkin pätkii tai hidastelee, kannattaa liittymässä testata toista adsl-modeemia ja jos tästä ei ole apua, jättää uusi vikailmoitus.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Juu eli uusi modeemi ostettii, vielä pätkii..
Asiasta kannattaa jättää tarvittaessa uusi vikailmoitus, jos olit jo testannut yhteyttä toisella modeemilla eikä sivuillamme olevien ohjeiden läpikäyminenkään ole auttanut ongelmaan.

Voit jättää liittymästäsi vikailmoituksen, joko 0206 90101 (pvm/mpm) numeromme tai Omien Sivujen vikailmoituslomakkeen kautta.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Tehtiin uusi vikailmoitus, päivän päästä tuli viesti että on korjattu. Vieläkin pätkii. Mitäs nyt sitte.
Liittymällesi oli tehty viimeisellä vikailmoituksella 23.4. aikana korjaavia toimenpiteitä, jotka olivat näyttäneet parantaneen yhteyden toimintaa.

Jos liittymässäsi on korjaustoimenpiteiden jälkeen kuitenkin yhä ilmennyt pätkimistä, ongelmasta kannattaa olla vielä yhdessä vikapalveluumme, jotta liittymän ongelman selvitystä jatketaan.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jep eli uusi vikailmoitus tehty... Montakohan näitä joutuu tehdä..

Vastaa