Skip to main content

Pätkii->hyppy päävalikkoon

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Loppuuko toi vaiva joskus? Toisinaan sallii normi netin käytön mut useimmiten ei juuri lainkaan ku alkaa toi otsikon mukainen leikki. Mikä mättää??

2 kommenttia

  • March 3, 2011
Motorola IPTV-digiboxi ei saa verkosta dataa ja kuva siirtyy Koti TV:n päävalikkoon. Ongelma liittyy todennäköisesti laajakaistayhteyden epävakauteen, eikä varsinaisesti Koti TV:n toimintaan.

Mikä liittymä on kyseessä ja mikä modeemi siinä on käytössä?

  • March 3, 2011
dirtyharry kirjoitti:
Loppuuko toi vaiva joskus? Toisinaan sallii normi netin käytön mut useimmiten ei juuri lainkaan ku alkaa toi otsikon mukainen leikki. Mikä mättää??



Loppuu kun luovut koko koti-tv:stä, muuten tuskin loppuu.