Pätkii ja muita epäselvyyksiä
Eli eli sain tuossa 2vko sitten koti-TV boxin mutta onko näin, että kaapli extra 100 / 5 tilaajille ei uutta modeemia tule kuten ADSL tilaajille koska ei ole moista näkynyt jos näin on on tämä aikas pers...tä pientä syrjintää kaapeli asiakkaita kohtaan varsinkin kun ei missään tullut vastaan nostaessani nopeutta 100M että moinen nopeus edes tarvitsee uudenlaisen modeemin tällä hetkellä saan yhteydeydestä irti vain 13-14 /3,5-5M ja tuo Koti-Tv vie siitä 3-4M kaistan itselleen. Ja kaiken lisäksi tuo Koti-Tv pätkii aivan älyttömästi johtuneekö netin saman aikaisesta käytöstä joka olisi täysin naurettavaa, mutta alkaa vain tuntumaan Koti-Tv ja netti ei toimi yhtä aikaa niinm sitten millään.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.