Skip to main content

pätkii kiinteä ja tikku

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Eli kiinteä yhteys pätkii sekä tikku jatkuvasti, viimeisen neljän päivän ajan. Miksi? Onko häiriöitä alueella tai huoltotöitä. Enkä pääse taas kerran kirjautumaan tunnuksillani tekemään virheilmoitusta, onko jokaiselle "alueelle" omat tunnukset?

1 kommentti

  • October 1, 2013
Hei Puksu,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voisimme tarkastella liittymäsi tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Jos lisäät asiakasnumeron, niin voimme tarkistella onko alueella ollut jotain, mikä voisi yhteyteesi vaikuttaa.

Mikäli yhteys pätkii, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.