Aika moni näyttää viime päivinä kärsineen yhteysongelmista, ja ikävä kyllä tauti levisi tänne Turkuunkin.
Eilisillasta alkaen valokuituyhteys on pätkinyt jatkuvasti ja sama show jatkuu tänäänkin. Modeemit on buuttailtu varmuuden vuoksi, eikä vika tunnu olevan laitteissa.
Viitaten lukuisiin muihin pätkimisilmoituksiin kysyisinkin, onko siellä Soneran päässä kaikki nyt ihan kunnossa?
Nimim. Rahallista tappiota joka hetki, kun netti on poikki.
Sivu 1 / 1
Hei yarchum,
Oletko huomannut, että modeemistasi sammuisi jotain valoja, kun yhteys menee poikki? Entä katkeaako yhteys aina kaikilla laitteilla samana aikaan (tietokone, digiboksi ym.)? Alueellisesta ongelmasta ei nyt vaikuttaisi olevan kyse.
Jos vikaa on, niin tärkeintä on aina, että saisi varmistettua ensimmäisenä omien laitteiden toimivuuden ja etteivät pätkimiset johdu esimekiksi WLAN yhteydestä. Ongelmien jatkuessa kannattaa aina tehdä vikailmoitusta meille, jotta saadaan otettua viat korjaukseen. Vikailmoituken voi jättää Omilta sivuilta tai vaikka soittamalla vikapalveluumme 0206 90101.
Oletko huomannut, että modeemistasi sammuisi jotain valoja, kun yhteys menee poikki? Entä katkeaako yhteys aina kaikilla laitteilla samana aikaan (tietokone, digiboksi ym.)? Alueellisesta ongelmasta ei nyt vaikuttaisi olevan kyse.
Jos vikaa on, niin tärkeintä on aina, että saisi varmistettua ensimmäisenä omien laitteiden toimivuuden ja etteivät pätkimiset johdu esimekiksi WLAN yhteydestä. Ongelmien jatkuessa kannattaa aina tehdä vikailmoitusta meille, jotta saadaan otettua viat korjaukseen. Vikailmoituken voi jättää Omilta sivuilta tai vaikka soittamalla vikapalveluumme 0206 90101.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.