Mikähän kumma siinä on, että viikottain ja useasti myös viikonloppuisin kuva pätkii ja muuttuu pikselimössöksi, ts. katselukelvottomaksi? Usein näin tapahtuu vielä parhaimpaan katseluaikaan.
Netti piti jo vaihtaa muualle, ettei molemmat mediat kyykisty samanaikaisesti.
Ja talohan on HOAS, mutta ei kai sillä pitäisi olla väliä.
Pätkimistä ja pikselimössöä viikottain
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.