Eli tuli tilattua tuommoinen, kun tuli vihdoin meille saataville, mutta ongelmia tulikin oikeastaan heti, kun välillä tuppas pätkimään muutameiksi sekunneiksi yhteyttä poikki. Nyt kun olen muutaman viikon seuraillut tilannetta ja välillä toiminut ongelmitta, niin olen huomannut, että erityisesti silloin tämä on herkkä katkeilemaan, kun toisessa huoneessa käytetään läppäriä WLANin yli.
Voisiko liittymäni yhteydesä tullut modeemi (ZTE 9311WII) olla viallinen? Vai johtuuko ongelma liian pitkästä puhelin johdosta (7,6m mallia -> http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=24696 ). Tämmöinen oli ratkaisu, ettei tulisi liikaa verkkopiuhoja vedettyä yleisen kulkukäytävän yli.
Nyttemmin tuli mieleen toinen ratkaisu, että modeemin jättää lähelle puhelinpistoketta modeemin mukana tulleella johdolla, josta sitten vedän verkkopiuhan erilliselle reitittemelle, jolla sitten jaan yhteyden eri laitteille, jolloin ei tulisi ylimääräisiä johtoja kulkuväylälle. Mutta ajattelin kysyä ekana täältä vinkkejä, ennen kuin lähden reititin ostoksille, kun haluan kuitenkin selvitä ilman yllättäviä kuluja.
Pätkivä 100/10 netti
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.