Skip to main content

pätkivä mokkula.

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Miksi mokkula ei edelleenkään toimi. Haluan yhteydenoton mahdollisimman pian

3 kommenttia

  • January 14, 2013
Hei Maija2724! Onko yhteys ollu vialla jo pidemmän aikaa? Entä oletko tehnyt vikailmoituksen ongelmasta? Lisääthän asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) niin voimme tarkemmin selvitellä mistä on kyse. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Ilmoitathan myös oletko tehnyt 3g pakotuksen jotta tikku käyttäisi vain yhtä verkkoa? Eri nettitikkujen pakotusohjeet löytyvät osoitteesta http://www.sonera.fi/asiakastuki+ja+edu ... ja+vinkit/ .

  • January 14, 2013
Hei! 4G-pakotus on tehty, asiakaspalvelun mukaan osoite Tornipolku 6 B 41 (3.kerros) 90130 Oulu on maailman paras alue, mutta signaalin voimakkuus on korkeintaan kaksi pylvästä viidestä mahdollisesta. Sivujen latautuminen kestää10-20 minuuttia, mikä on mielestäni vastoin lupauksia. Yritin saada yhteyttä lauantaina chatin avulla, mutta se väitti klo 10, että chat avautuu vasta 9.00 ( varmaan yhteyden huonouden takia). En päässyt chatiin koko päivänä. Olen valittanut laitteesta joulukuussa ja asiaa tutkittiin ja tukiasemaa resetoitiin. Vähän aikaa toimi paremmin, mutta nyt taas on ihan tööt. Asiakasnumero 1008500310.

  • January 15, 2013
Maija2724: Tietojemme mukaan oletkin tehnyt vikailmoituksen netin kautta ja sinuun on oltu eilen vikapalvelustamme yhteydessä. Ongelma on siis selvityksessä ja sinuun ollaan yhteydessä loppuviikosta aivan kuten olet toivonutkin.