Skip to main content

Pätkivää palvelua, juuri sellaisena kuin minä haluan?

  • December 11, 2014
  • 27 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Näytä ensimmäinen kirjoitus

27 kommenttia

  • April 6, 2010
JaniH kirjoitti:
Ainakin parina viimeksi kuluneena yönä ESPN America pätkinyt todella pahasti. Kuva palikoituu ja välillä katoaa kokonaan useiksi sekunneiksi. Myös rusahduksia ja sirinöitä kuuluu paljon. Yritä siinä sitten katsella lähetystä. Nämä siis Hyvinkäällä.


Vaikka tuota häiriötä on ollutkin jo hieman pidempään ei ole älyttömästi härinnyt, mutta esim. juurikin tällä hetkellä on ollut suorastaan jatkuvaa pätkimistä kanavalla, kun yrittää katsoa NCAA koris finaalin jälkilähetystä....

Ei hyvä ei...

Ja paikkana Hyvinkää minullakin...

Lisäys:
Alkoi häiritsemään/ituttamaan sen verran että tein vikailmoituksen kanvasta. Ja taas kerran oli nihkeätä "palvelua", ja uusi puheohjaus...

  • April 9, 2010
ESPN American pätkimisongelma on tutkinnassa. Ilmoitamme tässä ketjussa kun saamme lisätietoa ongelman korjaantumisesta.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu