Pakattujen liitettiedostojen latausnopeus!!
Miten hel... on mahdollista että kaverini lähettämät pakatut (winrar) liitetiedostot latautuvat tämän sähköpostin palvelimen kautta nopeudella 5-10 kt/s!! 50megan kuvapaketit kävisi paikanpäällä katsomassa nopeammin vaikka välimatkaakin on, mikä mättää?? onko tämä oikein ja nykyaikaa?? Vastatkaapa joku viisas jos tiedätte, tai jos jollakin on kokemusta samasta ongelmasta!!! Kyllä sapettaa..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.