Miksi palautelomakkeen kautta lähetettyissä viesteissä ääkköset korvautuvat ihan muilla merkeillä?
Sivu 1 / 1
Sähköpostiohjelmassasi on luultavasti käytössä eri merkistö kuin palautelomakkeen käyttämä. Voit todentaa tämän siten, että lähetät testiviestin lomakkeen kautta ja tarkistat saapuneen viestin webmailin kautta.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Samanlaista merkkihässäkkää myös Webmailin puolella.
Testitunnuksilla vastaavaa ongelmaa ei ilmennyt. Ongelma on kuitenkin sellainen, että sen selvittäminen vaatii yksityiskohtaisempia tietoja: käyttäjätunnus, www-osoite, sähköpostiosoite ym.
Keskustelupalstalle ei kuitenkaan edellä mainittuja tietoja tule syöttää, vaan asiassa kannattaa kääntyä Sonera Vikapalvelun puoleen. Jos et halua olla yhteydessä puhelimitse, voit tehdä selvityspyynnön Omien Sivujen lomakkeen kautta. Liitäthän viestiisi mahdollisimman tarkan kuvauksen ongelmasta.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Keskustelupalstalle ei kuitenkaan edellä mainittuja tietoja tule syöttää, vaan asiassa kannattaa kääntyä Sonera Vikapalvelun puoleen. Jos et halua olla yhteydessä puhelimitse, voit tehdä selvityspyynnön Omien Sivujen lomakkeen kautta. Liitäthän viestiisi mahdollisimman tarkan kuvauksen ongelmasta.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.