Palautetta

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen törmännyt melko ihmeelliseen ongelmaan asiakaspalvelumme kanssa, nimittäin chatissa ja puhelimessa saa aivan eri tietoa.

Esimerkiksi kysyin onko tablettini verkkolukittu: Chatissa vastaus kyllä, puhelimessa ei.
Chatissa kysyin voinko irtisanoa liittymäni ulkomaille muuton takia. Vastattiin, että asiakaspalvelussa, soita palvelunumeroomme. No, soitin numeroon ja vastaus oli että et voi irtisanoa, voit vain maksaa ennakkoon kaikki laskut (???) muttei voi lakkauttaa liittymää. Tähän vielä se, että sivuillanne lukee, että liittymän voi irtisanoa (toki ei ilman seurauksia). Ja puhelimessa ollut asiakaspalvelijanne oli todella vastahakoinen kaikessa.

Pitäisikö teidän kehittää jonkin sortin yhtenäinen linja palveluunne?
Alkaa muuten toiset operaattorit houkutella.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +16
Palvelun laatu ei ole edes muillakaan operaattoreilla huippua.
Hyvä pointti olkitu:lta!

L4rude
Jos et saanut sähköisten kanavien kautta vastausta, suosittelen, että menet Soneran liikkeeseen, jossa saat asiaan suoran vastauksen. http://www.sonerakauppa.fi/kaupat
Hei L4rude!

Kiitos palautteesta! Yhteinen linja on toki oltava. Otetaan opiksi, kehitytään ja palvellaan teitä vieläkin paremmin. 🙂

Vastaa