Olen törmännyt melko ihmeelliseen ongelmaan asiakaspalvelumme kanssa, nimittäin chatissa ja puhelimessa saa aivan eri tietoa.
Esimerkiksi kysyin onko tablettini verkkolukittu: Chatissa vastaus kyllä, puhelimessa ei.
Chatissa kysyin voinko irtisanoa liittymäni ulkomaille muuton takia. Vastattiin, että asiakaspalvelussa, soita palvelunumeroomme. No, soitin numeroon ja vastaus oli että et voi irtisanoa, voit vain maksaa ennakkoon kaikki laskut (???) muttei voi lakkauttaa liittymää. Tähän vielä se, että sivuillanne lukee, että liittymän voi irtisanoa (toki ei ilman seurauksia). Ja puhelimessa ollut asiakaspalvelijanne oli todella vastahakoinen kaikessa.
Pitäisikö teidän kehittää jonkin sortin yhtenäinen linja palveluunne?
Alkaa muuten toiset operaattorit houkutella.
Palautetta
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.