Palautin postiin 30.8 Soneran verkkokaupasta ostetun tuotteen, koska se ei toiminut. Palautuslomake täytetty oikein.
Odotin reilun kuukauden rahapalautusta tilille. Otin yhteyttä asiakaspalveluun nettilomakkeen kautta.
Vastaus 12.10 Soneran asiakaspalvelusta:
"hyvityspyyntö on tehty 6.9 ja tällä hetkellä voimme vain odotella reskontran käsittelyä."
Siis mitä ihmettä. Nyt on jo toinen päivä marraskuuta ja vieläkin palautus tulematta.
Ei uskoisi Soneran kaltaiselta brändiltä, että rahoja saa pyytää monta kertaa ja odottaa kuukausitolkulla.
Palautetun laitteen rahapalautuksessa kohtuuton viive
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.