Tilasin kesäkuussa henkilökohtaisen myymälässä käynnin yhdeydessä nettiliittymän. Minulle ilmoitettiin modeemin hinnaksi 29 e. Sain saman tien sähköpostiin ilmoituksen, että sen hinta onkin 49 e. Soitin ja valitin asiasta. Minulle soitettiin myöhemmin ja ilmoitettiin, että hinta on 29 e, kun ei laskua ole ennätetty vielä kirjoittaa...
No, tänään tuli lasku sähköpostissa ja hinta oli kuitenkin 49 e.
Kesäkuisen käyntini yhteydessä tapahtui useita muitakin virheitä, joiden perään olen saanut soitella useita kertoja, on tullut aiheettomia sopimuksia kotiin, säikytelty lähettämällä ilmoitus asiasta jota ei olekaan - ja nyt vielä tämä.
Sain käydä pariin otteeseen muita asioita oikomassa myymälässä, ja käyntini jälkeen asiat olivat menneet vielä enemmän sekaisin. Nyt sekaisin on myös puhelimitse korjattu asia. Puhelinlaskuni tulee tätä menoa olemaan tähtitieteellinen.
Palikan hinta - sitä ja tätä
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.