Olen ollut Soneran asiakas yhteen menoon 15 vuotta. Etutasoni on hopea koska minun matkapuhelinliittymien keskimääräinen yhteislaskutus 6 kk:n jaksolla on alle 50 €/kk. Mielestäni tason pitäisi olla Kulta-taso koska asiakkuus on niin pitkä. Voisiko Sonera palkita pitkäaikaisia asiakkaita ilman erityisiä ehtoja, (ilman että pitää tehdä nopeudennostoa tms.)? Tai voisiko edes kulta-tason saada vaikka matkapuhelinliittymien keskimääräinen yhteislaskutus olisikin 6 kk:n jaksolla alle 50 €/kk?
Sivu 1 / 1
Etu-tasot määrittyvät kaksi kertaa vuodessa automaattisesti etu-ohjelman ehtojen mukaan. Voit kuitenkin olla asiasta yhteydessä matkapuhelinasiakaspalveluumme, joka voi tarkistaa tilanteesi.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Joo EI PALKITSE tarjoaa vain kalliimpia liittymiä yms. ja uudet (vrt.rikkaat) asiakkaat saa kaikki halvat, itsekin olen ollut känny asiakkaana jo vuodesta-96 asti enkä edelleenkään ole kulta asiakas että näin hyvin vanhoja (vrt.köyhiä) asiakkaita kohdellaan. Olen toistuvasti kysellyt vanhojen asiakkaiden palkitsemisesta, turhaan !
Uusille Sonera-asiakkaille laajakaistaa tarjotaan ilmaisella kytkennällä ja alle kolmen kympin kuukausitaksalla. Minä maksan vanhana asiakkaana melkein 41 euroa kuukaudessa 8 megan yhteydestä, jonka reaalinopeus Ficoran testillä on noin 3,2 megaa sisään ja puoli ulos.
Miten vanhana asiakkaana pääsisin tarjousten piiriin?
Miten vanhana asiakkaana pääsisin tarjousten piiriin?
Suorastaan raivostuttaa tämä Soneran linja, että uusille asiakkaille tarjotaan mahtavia tarjouksia joista vanhat asiakkaat eivät pääse nauttimaan. Viittaan nyt kaapelinetin laittamiseen. Vaihdan heti kun tänne ilmaantuu vaihtoehtoja tai pääsen muuttamaan alueelle jossa niitä on. Vanhojen asiakkaiden päälle sontiminen ei välttämättä kannata.
Pystyisikö Soneran väki kommentoimaan tätä?
Pystyisikö Soneran väki kommentoimaan tätä?
juha8000 kirjoitti: Uusille Sonera-asiakkaille laajakaistaa tarjotaan ilmaisella kytkennällä ja alle kolmen kympin kuukausitaksalla. Minä maksan vanhana asiakkaana melkein 41 euroa kuukaudessa 8 megan yhteydestä, jonka reaalinopeus Ficoran testillä on noin 3,2 megaa sisään ja puoli ulos.
Miten vanhana asiakkaana pääsisin tarjousten piiriin?
Tätä mietin minäkin. Kertokaapa Soneran väki perustelut vanhojen asiakkaisen sorsimiseen. Itse haaveilen sadan megan kaapelinetistä, ja uusille asiakkaille on tarjolla hyvä tarjous, mutta minulla siihen ei ole mahdollisuutta kun olen näitä vanhoja asiakkaita.
Pitänee alkaa pitää asiasta meteliä. Mutta niitä perusteluja, kiitos!
Kyllä vanhoillekin asiakkaille on olemassa tarjouksia. Sinun kannattaa tiedustella niitä soittamalla maksuttomaan myyntipalvelunumeroomme 0800 133133 tai jättämällä asiakaspalveluumme palvelupyynnön Omien sivujen lomakkeella.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Kyllä vanhoillekin asiakkaille on olemassa tarjouksia. Sinun kannattaa tiedustella niitä soittamalla maksuttomaan myyntipalvelunumeroomme 0800 133133 tai jättämällä asiakaspalveluumme palvelupyynnön Omien sivujen lomakkeella.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Jos Panu oot soneran asiantuntija nii kerroppas ihan julkisesti meille että mitä tarjouksia on voimassa soneran vanhoille asiakkaille?? Miksi pitää ottaa erikseen yhteyttä ja kysellä tarjouksista?????
Nykyisille asiakkaille on olemassa, esimerkiksi erilaisia nopeudennosto- tai lisäpalvelutarjouksia.
Tarjouksista löytyy tietoa, mm. tämän palstan Tarjoukset -> Nykyiset asiakkaat -osiosta, mutta palstan osiossa ei ole listattuna kaikkia ajankohtaisia tarjouksiamme. Parhaiten omaan liittymään mahdollisista tarjouksista pystyisi tiedustelemaan, esimerkiksi maksuttoman myyntipalvelumme 0800 133133 kautta.
Erilaisista ajankohtaisista tarjouksistamme ja eduistamme on mahdollista saada myös jatkossa tietoa haluttuun sähköpostiosoitteseen, antamalla meille luvan sähköiseen markkinointiin. Lisätietoa täältä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Tarjouksista löytyy tietoa, mm. tämän palstan Tarjoukset -> Nykyiset asiakkaat -osiosta, mutta palstan osiossa ei ole listattuna kaikkia ajankohtaisia tarjouksiamme. Parhaiten omaan liittymään mahdollisista tarjouksista pystyisi tiedustelemaan, esimerkiksi maksuttoman myyntipalvelumme 0800 133133 kautta.
Erilaisista ajankohtaisista tarjouksistamme ja eduistamme on mahdollista saada myös jatkossa tietoa haluttuun sähköpostiosoitteseen, antamalla meille luvan sähköiseen markkinointiin. Lisätietoa täältä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.