Mokkuloista eli liikkuvasta laajakaistasta on paljon kysymyksiä ja juttua. Sille voisi tehdä oman keskusteluosionsa etteivät sotkeudu adsl yms. sekaan.
Toki tiedän että mokkulapuoli kuuluu Telian organisaatiossa matkapuhelimiin eikä tänne laajakaista-alueelle mutta tänne se juttu kuuluisi organisaatiorajoista piitaamatta. Ja kun ei puhelinpuolella ole näkynyt vastaavaa palstaa saadun aikaiseksi.
-Vesa-
Palstalle lisättävä mokkulaosio!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.