Skip to main content
Sovellus on käyttökelvoton, jos sen takana oleva asiakaspalvelu ei pelaa. Jätin soittopyynnön ja varasin soittoajan 12.8. klo 10.00. Varausnumero 943788921. Soittoa ei kuulunut.Ajanvarausohjelma ei anna muuttaa aikaa ja uuden ajan varaus ei onnistu. Puhelinpalvulunne on myös tukosssa ilmeisesti tarkoituksella, että ihmiset asioisivat netissä. Hyvä ajatus, mutta ei toimi, koska teihin ei saa yhteyttä myöskään netin kautta.

Nettisovellusten avulla Sonera tekee asioinnin niin vaikeaksi, että luopuisin asiakkuudestani, jos en olisi tehnyt määräaikaista sopimusta. Sovellukset eivät siis toimi, jos palvelukulttuurinne on asiakkaita pompotteleva ja palveluresurssinne ovat liian niukat. Ellette muuta palvelukulttuurianne ja lisää resursseja asiakaspalveluun, olette yrityksenä tekemässä digitaalista itsemurhaa .

PS. Jos olisitte palveluhenkinen, etsisitte nyt yhteystietoni ja soittaisitte pikimiten.
Hei makste-5 !

Pahoittelen kovasti, että sinua ei ole tavoiteltu ajanvarauksesta huolimatta. Asiakaspalvelu on ollut kieltämättä ruukainen, joten ymmärrän hyvin harmisi kun et ole onnistunut meitä tavoittamaan sitä kautta.
Meidät tavoitat kätevästi nyt myös Facebookista, jonne yksityisviestillä voit kirjoitella asiasi. Yleiset tiedustelut voi julkaista suoraan seinälle.

Mistä asiasssa olisit halunnut asiakaspalvelun kanssa keskustella? Laitamme tätä kautta soittopyynnön, mutta koskiko asia siis matkapuhelinliittymää vai laajakaistaa?
Asia koskee laajakaistaa.
en pääse kirjautumaan palveluun, josta näkisin laskuni tilanteen. Pankin vaihdon vuoksi tarvitsen laskun tiedot, jotta voin tehdä uuden eLasku-sopimuksen uuteen pankkiin. Tuleeko se nyt paperisena, kun eLaskusopimus on purettu vanhassa pankissa?
Tuntuu todella vaikealta saada lasku maksettua...
Hei Vainisu12!

Pääset laskuarkistoon kirjautumalla omille sivuille sonera tunnuksilla(vaatii verkkopankkitunnistautumisen). Sen voit tehdä täällä: https://www4.sonera.fi/Kirjaudu?someid=Some3827. Joo, saat laskun paperisena, jos elasku-sopimus purkaantuu kannattaa tarkistaa laskuarkiston kautta kyseinen lasku näkyy maksettuna. Sopimuksen purussa voi käydä niin, että lasku lähtee e-laskuna, mutta se ei mene maksuun. Voimme myös tarkistaa tämän tilanteen Asiakaspalvelumme kautta, jonka tavoitat kätevästi täältä löytyvien tietojen perusteella: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#kysy-verkossa?Someid=some3827

Vastaa