" Hyvä Soneran asiakas.
Omat sivut- palvelussa on tilapäinen käyttökatkos,yritä hetken kuluttua uudelleen.
Mikäli ongelma jatkuu ota yhteyttä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm)"
Ongelma jatkuu,jatkuu,jatkuu....Tilapäinen käyttökatkos on sivuillanne 90% ajasta .Nytkin se on kestänyt jo 4 päivää. Vaaditte kuitenkin täyttä kuukausimaksua ,Miksi? Saanko hyvitystä?
Toiseksi: Miksi minun pitäisi soittaa maksullisia puheluita selvittääkseni ongelman syyn tai keston kun maksetussa palvelussa on vika.Onko tuo laillistakaan? Seuraan nyt päivittäin milloinka ongelma poistuu.Raportoin sitten vaikkapa kuluttajaneuvojalle.
Erkki Hämäläinen
Palvelu ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.