Moikka Soneran tietävämmät!
Koitin vaihtaa kännykkäni puhepakettia pienemmäksi tarpeettomien minuttien takia.
Tällä hetkellä minulla on 400 minuttia paketissani, koitan vaihtaa sen vaikka esim. 50 minuutiksi, se ei onnistu. Tulee punaisella teksti: "Palvelua Puhe 400 ei voi poistaa itsepalveluna."
Kysyisinkin että miksi tätä ei voi vaihtaa itsepalveluna? Sehän olisi käsitykseni mukaan ilmaista, mutta kun Soneran asiakaspalvelija tekee sen, se maksaa 9,90€. Eihän tämä näin voi olla, eihän?
Kiitos jo etukäteen!
Palvelua ei voi poistaa itsepalveluna.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.