Terve,
Elikkä mulla olis sama homma kun tässä eli pitäisi toi puhepaketti 400 muuttaa minuuttihinnoitteluksi tai sitten puhepaketti 50:een, kumpaan nyt sen ilmaiseksi saa mutta mielummin tuo minuuttihinnoittelu.
viewtopic.php?f=97&t=7915
Jos vain onnistuu niin hyvä olis.
Kiitoksia jo etukäteen.
Palvelua ei voi poistaa itsepalveluna osa 2
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.