Terve!
Haluaisin irtisanoa kaikki tilaukseni teidän yhtiöltä (viihde, netti, kanavapaketit sekä puhelinliittymät).
Palautteena toiminnastanne/palveluista:
Tuotteenne eivät ole kilpailukykyisiä ominaisuuksiltaan sekä varsinkaan hinnoittelussa. Jäätte kilpailijoille merkittävästi. Palvelunne toimintavarmuus on ollut hyvä, kiitos siitä. Palvelunne ei ole kehittynyt muiden palveluntuottajien kanssa samassa vauhdissa vaan olette jääneet takamatkalle. Samalla haluaisin ostaa palveluita muuten kuin määräaikaisilla sopimuksilla.
Myöskin olen pettynyt, että uusille asiakkaille tarjotaan palveluita paremmilla ehdoilla/hinnoilla kuin vanhoille pitkäaikaisille asiakkaille.
A
Hei turkuboss!
Tarkentaisitko hiukan mistä kenkä puristaa?
Jos lisäät myös asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voimme tarkistaa liittymiesi tilanteen määräaikaisten sopimusten osalta. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Tarkentaisitko hiukan mistä kenkä puristaa?
Jos lisäät myös asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voimme tarkistaa liittymiesi tilanteen määräaikaisten sopimusten osalta. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.