Hei!
Tilasin teiltä parivuotta sitten laajakaistan ja läppärin. Kyllästyin kuitenkin koneen hitauteen ja olen nyt ostanut uuden tietokoneen. Miten saan läppärini toiminnot ja ohjelmat siirrettyä uuteen koneeseeni? Laajakaista asennuslevyke ei toimi uudessa koneessa.
Ihan yleisenä palautteena asiakaspalvelustanne, se on mielestäni aivan surkeaa. Esim. vikailmoitusta tehtäessä joutuu maksamaan siitä, että puhuu koneen kanssa. Muutenkin ongelmatilanteissa on todella vaikea saada apua tai siitä joutuu maksamaan.
T: Taru Kettunen
Sivu 1 / 1
Voit ensiksi tarkistaa uudella tietokoneellasi tarvittavat verkkoasetukset tämän verkkoasetukset -ohjeemme avulla.
Uuden tietokoneen sähköpostiastukset voi taas luoda näiden sähköpostiohjeiden avulla. Uusissa Windows -tietokoneissa on valmiina Windows Mail-ohjelma, johon löydät ohjeen myös edellisestä linkistä.
Jos käytössäsi on Sonera Tietoturva -palvelu, tämä palvelu on hyvä ottaa käyttöön uudella tietokoneellasi. Sonera Tietoturva -ohjelman käyttöönottamiseen löydät ohjeita täältä.
Huom. Ennen Sonera Tietoturva -ohjelman asentamista, tietokoneella mahdollisesti aiemmin oleva tietoturva -ohjelma täytyy poistaa. Poiston aikana Windowsin oma palomuuri kannattaa olla päällä, jotta tietokoneella on suojaa tietoturvaohjelman vaihdoksen ajan.
Kiitos myös palautteestasi. Laajakaista liittymien vikatilanteista voi ilmoittaa vikapalvelumme 0206 90101 numeron kautta. Tämä numero on normaalihintainen eli siihen soittaminen maksaa normaalin paikallisverkkomaksun tai matkapuhelinmaksun.
Vikapalvelun numerossa on toiminnassa vianrajausautomaatti, jonka avulla liittymästä on mahdollista jättää vikailmoitus ilman pitkää jonotusaikaa. Vianrajausautomaatin kautta Laajakaistan vikailmoituksen jättäminen on mahdollista myös silloin, kun asiakaspalvelumme ei normaalisti ole avoinna. Löydät lisätietoa vianrajausautomaatin toiminnasta täältä.
Laajakaistaliittymien ongelmatilanteista on mahdollista ilmoittaa myös Omien Sivujemme Laajakaistan vikailmoitus -lomakkeen kautta. Löydät lisäksi apua palveluihimme liittyviin kysymyksiin ja ongelmatilanteisiin Ohjeet ja vinkit -sivumme avulla.
Voit vielä vastata tähän viestiin jos tarvitset neuvoja jonkin tietyn palvelun käyttöönottamisessa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Uuden tietokoneen sähköpostiastukset voi taas luoda näiden sähköpostiohjeiden avulla. Uusissa Windows -tietokoneissa on valmiina Windows Mail-ohjelma, johon löydät ohjeen myös edellisestä linkistä.
Jos käytössäsi on Sonera Tietoturva -palvelu, tämä palvelu on hyvä ottaa käyttöön uudella tietokoneellasi. Sonera Tietoturva -ohjelman käyttöönottamiseen löydät ohjeita täältä.
Huom. Ennen Sonera Tietoturva -ohjelman asentamista, tietokoneella mahdollisesti aiemmin oleva tietoturva -ohjelma täytyy poistaa. Poiston aikana Windowsin oma palomuuri kannattaa olla päällä, jotta tietokoneella on suojaa tietoturvaohjelman vaihdoksen ajan.
Kiitos myös palautteestasi. Laajakaista liittymien vikatilanteista voi ilmoittaa vikapalvelumme 0206 90101 numeron kautta. Tämä numero on normaalihintainen eli siihen soittaminen maksaa normaalin paikallisverkkomaksun tai matkapuhelinmaksun.
Vikapalvelun numerossa on toiminnassa vianrajausautomaatti, jonka avulla liittymästä on mahdollista jättää vikailmoitus ilman pitkää jonotusaikaa. Vianrajausautomaatin kautta Laajakaistan vikailmoituksen jättäminen on mahdollista myös silloin, kun asiakaspalvelumme ei normaalisti ole avoinna. Löydät lisätietoa vianrajausautomaatin toiminnasta täältä.
Laajakaistaliittymien ongelmatilanteista on mahdollista ilmoittaa myös Omien Sivujemme Laajakaistan vikailmoitus -lomakkeen kautta. Löydät lisäksi apua palveluihimme liittyviin kysymyksiin ja ongelmatilanteisiin Ohjeet ja vinkit -sivumme avulla.
Voit vielä vastata tähän viestiin jos tarvitset neuvoja jonkin tietyn palvelun käyttöönottamisessa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.