Kuusamon kaapeli-tv verkkoa huolletaan ja televisiosta ei näy päivisin. Alkoi 18 päivä mutta vasta tänään 21.8 siitä tuli meille tieto. Olemme soitelleet vikapalveluun jossa huollosta ei ollut mitään tietoa.
Huoltotiedote löytyi lopulta soneran sivuilta.
Kyllä asiakkaille pitää tietoa saada suoraan ja ennen suunniteltuja katkoksia ettei tarvi turhaan soitella maksullisiin vikanumeroihin.
Sivu 1 / 1
Hei
Kiitos palautteesta!
Isommissa muutostöissä asioista saattaa ilmoituksia tulla paikallisen radiokanavan kautta tai paikallisissa lehdissä. En tosin tiedä miten laajasti tästä Kuusamon muutostyöstä on tiedoitettu, mutta olet aivan oikeassa siinä että tiedot näistä olisi hyvä saada asiakkaille asti.
Kuten itsekin totesit, niin Häiriö- ja muutostiedoitteet on hyvä käydä tarkistelemassa mikäli ongelmaa esiintyy. Jos kyseessä on isompi aluellinen vika tai muutostyö, niin tieto voi tuolloin sitä kautta löytyä.
Kiitos palautteesta!
Isommissa muutostöissä asioista saattaa ilmoituksia tulla paikallisen radiokanavan kautta tai paikallisissa lehdissä. En tosin tiedä miten laajasti tästä Kuusamon muutostyöstä on tiedoitettu, mutta olet aivan oikeassa siinä että tiedot näistä olisi hyvä saada asiakkaille asti.
Kuten itsekin totesit, niin Häiriö- ja muutostiedoitteet on hyvä käydä tarkistelemassa mikäli ongelmaa esiintyy. Jos kyseessä on isompi aluellinen vika tai muutostyö, niin tieto voi tuolloin sitä kautta löytyä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.