Jos ADSL 2+ modeemi yhdistää adsl 8/1 liittymässä nopeudella
832 / 8064 kbps , eikä 1024 / 8064 kbps, johtuen Soneran laitteiston rajoituksista,
onko palvelu silloin ADSL palvelusopimuksen mukainen?
Eli tämähän koskee vanhoja dslam?? laitteita joita tuntuu olevan käytössä vielä joillain paikkakunnilla.
Palvelukysymys
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.