Hei,
Jätin palvelupyynnön 12.4 ja sain 14.4 12:27 tiedon että asia on otettu käsittelyyn. Tänään on 23.4 enkä vielä(kään) ole saanut mitään infoa että asia olisi käsitelty tai edennyt. Palvelupyyntö on loistava tuote mutta yrityksen pitäsi joskus lunastaa myös lupaukset.
"Hoidamme asiasi tänään tai viimeistään seuraavana arkipäivänä – otamme yhteyttä tai kuittaamme, kun asiasi on hoidettu."
Tämäkin asia oli sovittu kertaalleen puhelimessa joten mielestäni kertoo paljon yhtiön arvoista.
Sivu 1 / 1
Pahoittelemme, että asiasi käsittely on viipynyt. Asiakkailta tulleisiin palvelupyyntöihin pyrimme vastaamaan luvatun ajan puitteissa niin, että vähintään esimmäinen yhteydenotto tulee viimeistään seuraavana arkipäivänä. Tarkistimme palvelupyyntöjen tilanteen kyseisen päivän osalta.
Tietämättä tarkemmin asiaasi ja asiakastietojasi, emme voi tämän perusteella selvittää mistä viestissäsi on kyse. Asiasi voi kuitenkin olla sellainen, ettei sen ratkaisu välittömästi valitettavasti ole mahdollista ja vaatii esim. osaltamme laajempaa selvitystä jonkin yhteistyökumppanimme osalta. Hoidamme kuitenkin asiasi mahdollisimman pian. Tästä syystä olemme olleet sinuun kuitenkin yhteydessä, kerroit saaneesi viestin että asia on otettu käsittelyyn.
Voimmeko jotenkin neuvoa asiassasi tätä kautta? Jos asiasi on sellainen, että se vaatii asiakastietojesi tarkistusta pyydämme ystävällisesti ottamaan yhteyttä suoraan asiakaspalveluun puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) ma-pe 8-20, la 9-16:30.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Tietämättä tarkemmin asiaasi ja asiakastietojasi, emme voi tämän perusteella selvittää mistä viestissäsi on kyse. Asiasi voi kuitenkin olla sellainen, ettei sen ratkaisu välittömästi valitettavasti ole mahdollista ja vaatii esim. osaltamme laajempaa selvitystä jonkin yhteistyökumppanimme osalta. Hoidamme kuitenkin asiasi mahdollisimman pian. Tästä syystä olemme olleet sinuun kuitenkin yhteydessä, kerroit saaneesi viestin että asia on otettu käsittelyyn.
Voimmeko jotenkin neuvoa asiassasi tätä kautta? Jos asiasi on sellainen, että se vaatii asiakastietojesi tarkistusta pyydämme ystävällisesti ottamaan yhteyttä suoraan asiakaspalveluun puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) ma-pe 8-20, la 9-16:30.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Hei,
Illalla kirjoitettuani asiasta tänne minuun oltiin yhteydessä heti tänään aamulla. Asia hoidettiin kuntoon samantien ja siihen meni aikaa n.4min. Asia ei vaatinut mitään suurempia tarkistuksia tai pidempää tarkastelua. Ihmettelen edelleen miksi yksinkertaisen jo kertaalleen sovitun asian hoito kesti 10pv. Luulenpa ettei minuun oltaisi koskaan oltu yhteydessä ellen olisi kirjoittanut asiasta tänne.
Nyt asia on kunnossa mutta pienen asian hoitoon kului aikaa ja vaivaa aivan liian paljon.
Illalla kirjoitettuani asiasta tänne minuun oltiin yhteydessä heti tänään aamulla. Asia hoidettiin kuntoon samantien ja siihen meni aikaa n.4min. Asia ei vaatinut mitään suurempia tarkistuksia tai pidempää tarkastelua. Ihmettelen edelleen miksi yksinkertaisen jo kertaalleen sovitun asian hoito kesti 10pv. Luulenpa ettei minuun oltaisi koskaan oltu yhteydessä ellen olisi kirjoittanut asiasta tänne.
Nyt asia on kunnossa mutta pienen asian hoitoon kului aikaa ja vaivaa aivan liian paljon.
No niin. Näinhän se asia jälleen kerran meni eli jo kolmannen kerran sovittu asia ei toteutunut sovitusti. Jälleen olin asiasta yhteydessä asiakaspalveluun ja asia otettiin selvittelyn alle. Luvattiin palata huomenna asiaan. Kohdallani kyse ei suurista summista mutta olen tottunut että lupaukset ja sovitut asiat toteutuvat. Paljon on aikaa kulunut tämänkin asian hoitoon...
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.