Minulla oli ongelmia 24/1 Mbps liittymäni nopeuden kanssa. Modeemini ei mennyt ADSL2+ moodiin. Tein palvelupyynnön asiasta eilen illalla, mutta n. 3h myöhemmin löysin rajusti googlettamalla tiedon (itse asiassa täältä forumista ), että modeemini firmis pitää päivittää vanhempaa versioon. Nyt nopeus on sinnepäin mitä tuolla yhteydellä pitää olla (n. 16Mbps kättely ja 13.7Mbps Soneran nopeustestillä mitattuna).
Onko palvelupyynnön peruminen mahdollista? En halua aiheuttaa turhaa työtä, sillä tätä liittymää on nyt syytä seurata vähän pitempään modeemin tällä firmware versiolla. En ole saanut vielä palvelupyynnön vastaanottamisesta Soneran puolelta mitään palautetta.
Sivu 1 / 1
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella kirjata liittymäsi tietoihin että lähetettyä palvelupyyntöä ei tarvitse käsitellä. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 333123456.
Voit perua palvelupyynnön myös soittamalla Asiakaspalveluun 0200 17000.
Lähetetty palvelupyyntö ei sinänsä haittaa vaikka olet jo ongelman itse ratkaissut. Jos lähetit palvelupyynnön Vikapalveluun (Laajakaistan vikailmoitus - lomake), tarkistaa Vikapalvelu liittymäsi tilan ja toteaa sen toimivaksi jos vain modeemi on verkossa. Jos sinuun otetaan soittamalla yhteyttä, voit kertoa että tapaus ratkaistu ja asia sillä selvä.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Voit perua palvelupyynnön myös soittamalla Asiakaspalveluun 0200 17000.
Lähetetty palvelupyyntö ei sinänsä haittaa vaikka olet jo ongelman itse ratkaissut. Jos lähetit palvelupyynnön Vikapalveluun (Laajakaistan vikailmoitus - lomake), tarkistaa Vikapalvelu liittymäsi tilan ja toteaa sen toimivaksi jos vain modeemi on verkossa. Jos sinuun otetaan soittamalla yhteyttä, voit kertoa että tapaus ratkaistu ja asia sillä selvä.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakasnumero lisätty profiiliin.
Lähettämäsi palvelupyynnön käsittelijän pitäisi nyt löytää tieto että asia on jo ratkaistu. Kiitos ilmoituksesta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.