Skip to main content
oma sivun kautta ei ole voinut lähettää palvelupyyntöä puoleen vuoteen vaan siellä on aina tiedote"Laajakaistan palvelupyyntölomake on hetkellisesti pois käytöstä, pahoittelut mahdollisesta vaivasta. Avaamme lomakkeen myöhemmin uudelleen käyttöön, sitä ennen voit varata soittoajan asiakaspalveluun, jolloin olemme sinuun yhteydessä. Voit myös hyödyntää meidän sosiaalisen median kanavia tai soittaa asiakaspalveluumme."

Koska korjaatte/avaatte?
Suosittelen, että kokeilet hoitaa asiaasi joko tämän foorumin kautta tai soneran facebook sivujen kautta. Näin saat nopeiten palvelua. Soittoajat ovat myös ERITTÄIN tiukassa. Todella ruuhkaista on ollut.
Hei Tangala!

Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Laajakaistaa koskevat palvelupyyntölomakkeet ovat tosiaan toistaiseksi poissa käytöstä. Tarkempaa tietoa emme ole saaneet koska lomakkeet mahdollisesti avataan uudelleen käyttöön.

Millaista asiaa sinulla olisi, voimmeko auttaa jotenkin tätä kautta? Meille voi lähettää yksityisviestiä myös Facebookin kautta tai Twitterissä. Sitä kautta voidaan jelppiä sinua myös!
Mulla ei ole facee eikä twitterii, eikä tule. Jännä juttu, että olette ulkoistaneet tukipalvelut vieraiden järjestelmille ja palvelimille. Missä tietoturva?

Kysysmys koskee keväällä lähettäminiin kysymyksiin, ette vastanneet kuin yhteen - eli katoppa sieltä mistä kyse. Lomakkeessa kysyttiin mihin mailiin lähetetään vastaus ja laitoittekin vastauksen soneran mailiin jota en lue... Ja tietenkään tähän mailiin ei voi vastata vaan pitää tehdä jälleen uusi palvelupyyntö - fiksua. Kaikki roskamainokset kyllä tulee postiin jota luen.

Olen myös kiinnostunut lisäpalveluista, muuta teidän hienot järjestelmät eivät tunnista osoitettani... ei voi tilata.

On se nyt saamari kun ei voi omia liittymäasioita selvittää fiksulla tavalla yksityisesti, vaan omat asiat pitää selvittää kaikkien nähden - EI NÄIN!
Tangala kirjoitti:
Mulla ei ole facee eikä twitterii, eikä tule. Jännä juttu, että olette ulkoistaneet tukipalvelut vieraiden järjestelmille ja palvelimille. Missä tietoturva?

Kysysmys koskee keväällä lähettäminiin kysymyksiin, ette vastanneet kuin yhteen - eli katoppa sieltä mistä kyse. Lomakkeessa kysyttiin mihin mailiin lähetetään vastaus ja laitoittekin vastauksen soneran mailiin jota en lue... Ja tietenkään tähän mailiin ei voi vastata vaan pitää tehdä jälleen uusi palvelupyyntö - fiksua. Kaikki roskamainokset kyllä tulee postiin jota luen.

Olen myös kiinnostunut lisäpalveluista, muuta teidän hienot järjestelmät eivät tunnista osoitettani... ei voi tilata.

On se nyt saamari kun ei voi omia liittymäasioita selvittää fiksulla tavalla yksityisesti, vaan omat asiat pitää selvittää kaikkien nähden - EI NÄIN!


Soneran asiakkaana voit nyt Omilta Sivuilta lähettää yksityisviestin.
Hei Tangala!

Tangala kirjoitti:
Mulla ei ole facee eikä twitterii, eikä tule. Jännä juttu, että olette ulkoistaneet tukipalvelut vieraiden järjestelmille ja palvelimille. Missä tietoturva?


Tässä ei nyt ole kyse ulkoistamisesta, vaan haluamme auttaa asiakkaita eri kanavissa. Monelle Facebookin tai Twitterin käyttäjälle ne ovat näppäriä kanavia hoitaa asioita kanssamme. Olemme tarkkoja siitä miten tietoja käsitellään.

Tangala kirjoitti:
Kysysmys koskee keväällä lähettäminiin kysymyksiin, ette vastanneet kuin yhteen - eli katoppa sieltä mistä kyse.


Tangala kirjoitti:
On se nyt saamari kun ei voi omia liittymäasioita selvittää fiksulla tavalla yksityisesti, vaan omat asiat pitää selvittää kaikkien nähden - EI NÄIN!


Löysin maaliskuussa meillä lähettämäsi viestin. Haluatko että vastaamme kysymyksiin sinulle tässä keskustelupalstalla? Ovatko ne vielä ajankohtaisia?

Aivan kaikkia tietoja tai asioita keskustelupalstalla ei edes käsitellä tai näytetä, esimerkiksi asiakkaan tunnistetietoja. Yleisluontoisiin kysymyksiin kyllä vastataan. Henkilökohtaiset asiat ja tiedot on parasta käsitellä vaikkapa puhelimessa. Meidät tavoittaa niin monella tavalla ja eri kanavista, joten jokaiselle löytyy varmasti sopiva keino asioiden hoitoon.

Yhteystiedot (puhelinnumeron ja sähköpostin) voi myös tarkistaa ja päivittää Omilta sivuilta, silloin meillä on oikea osoite johon viestejä ja vahvistuksia lähetetään.

Vastaa