Mikäs nykyään on linjana asiakkaan tavoittelussa kun hoidetaan palvelupyyntöjä?
Laitoin tuossa muistaakseni sunnuntai-iltana palvelupyynnön lisäpalvelun tilauksesta. Sain tiistaina aamulla 8:05 tekstiviestin puhelimeeni "olemme yrittäneet tavoitella sinua ... olethan yhteydessä asiakaspalveluume" ilman, että minulle olisi kertaakaan soitettu. Tai siis ilman, että yksikään puhelu olisi tullut perille minulle asti.
Okei, ehkä puhelin voi kerran olla pois verkosta syystä tai toisesta (nyt tosin luuri on ollut vieressäny pöydällä koko aamun), mutta joskus aikanaan linjauksena on tainnut olla, että ainakin pari kertaa yritetään tavoitella asiakasta eri vuorokaudenaikoina ennen viestin paiskausta.
Vähän syö tuota palvelupyynnön laittamisen ideaa jos kerran yritetään soittaa aamulla kahdeksan aikaan ja sitten laitetaan viestiä, että soittele tänne päin jos ei kerrasta tavoita...
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.