Skip to main content
Mikäs nykyään on linjana asiakkaan tavoittelussa kun hoidetaan palvelupyyntöjä?

Laitoin tuossa muistaakseni sunnuntai-iltana palvelupyynnön lisäpalvelun tilauksesta. Sain tiistaina aamulla 8:05 tekstiviestin puhelimeeni "olemme yrittäneet tavoitella sinua ... olethan yhteydessä asiakaspalveluume" ilman, että minulle olisi kertaakaan soitettu. Tai siis ilman, että yksikään puhelu olisi tullut perille minulle asti.

Okei, ehkä puhelin voi kerran olla pois verkosta syystä tai toisesta (nyt tosin luuri on ollut vieressäny pöydällä koko aamun), mutta joskus aikanaan linjauksena on tainnut olla, että ainakin pari kertaa yritetään tavoitella asiakasta eri vuorokaudenaikoina ennen viestin paiskausta.

Vähän syö tuota palvelupyynnön laittamisen ideaa jos kerran yritetään soittaa aamulla kahdeksan aikaan ja sitten laitetaan viestiä, että soittele tänne päin jos ei kerrasta tavoita...
Hei kjns !

Saattaa olla, että puhelimeesi ei tosiaan saatu yhteyttä - sen vuoksi viesti oli lähetetty perään. Linjaus on tällä hetkellä se, että resurssien mahdollistaessa asikasta yritetään tavoitella parikin kertaan. Ajoittain on tilanne se, että palvelupyyntöjen määrä ei anna periksi kuin yhteen tavoittelukertaan - ja jos asiakasta ei tavoiteta, niin lähetämme viestin; joko tekstarilla tai sähköpostilla.

Millaisesta lisäpalvelun tilauksesta oli kyse? Oletko tarkistanut Omat Sivut -palvelussa, josko palvelu olisi sieltä tilattavissa?

https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some5818
Kyseessä oli Multi-Sim jota ei nähdäkseni (enää?) voi omilta sivuilta tilata. Ainakaan minulla se ei näy tilattavien lisäpalveluiden joukossa. Pistin viestiin vain mukaan myös laatikosta löytyvän micro-simin numeron jota olisi voinut suoraan käyttää Multi-simiä varten.

Edit: joku voisi myös samalla selvittää, miksi minulla näkyy Omilla sivuilla ja iphonen Appissa datapaketin kokona 1 Gt vaikka liittymä on Sopiva Super...?
Hei kjns !

Totta, eli tilaus sieltä ei ole mahdollista tällä hetkellä. Suunnitelmissa on, josko se saataisiin mahdolliseksi, mutta vielä ei tiedossa ole sen suhteen mitään tarkempaa. Laittelen kyselyä tuotepäällikölle niin katsellaan mikä asian tilanne on. Voin palata tänne vielä sitten kun saan lisätietoja.

Liittymätiedoissasi näkyy viime syksynä irtisanottu Multi-sim palvelu, eli kävisikö niin että se aktivoitaisiin uudelleen? SIM-kortin numerokin siinä tapauksessa siitä jo valmiiksi löytyisi. Puhelinsoiton kytkentä toki vaatii, joten voimme sinulle sitten pirautella ja saadaan asia kuntoon.

Olet varmaankin kirjautunut Omat Sivut -palveluun matkapuhelinnumerolla? Näitä on tullut vastaan, että osalla asiakkaista vain Sonera Tunnuksella kirjautuessa saldossa datapaketin koko näkyy oikein, ja numerolla kirjautuessa koko onkin vain 1Gt. Asia on selvityksessä ja pyrimme saamaan sen kuntoon mahdollisimman pian!
Hei,

Kyseessä ei olisi sama sim, Multi-simissäni oli ennen muistaakseni normaali mini-sim ja nyt Lumia 620 vaatisi micro-simin. Sellainen löytyy laatikon pohjalta vanhaa perua kun vaihdoin 5S:ään joka syö nano-simiä. Tietenkin nyt kun ei ole hengenhätä, niin uudenkin simin kerkeää postissa laittamaan jos palvelu kytketään uuden laskutuskauden alusta päälle (19. päivä), mikäli näin menee helpommin kuin vanhan simin kikkailulla.

Itseasiassa olen omilla sivuilla Sonera Tunnuksen kanssa, jonka olen kylläkin luonut jälkeenpäin kun ennen käytin puhelinnumeroa. Mahtaneeko vaikuttaa asiaan?
Hei kjns !

Laitellaan postissa tulemaan uusi sim-kortti. Aktivointi vaatii varmistuksen puhelimitse, joten voit käydä varaamassa soittoajan täältä http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818 tai sitten vinkkaa meille tänne niin me pirautamme sinulle.

Eli nyt kun olet Sonera Tunnuksella kirjautuneena, niin näyttääkö datapaketin koko siltä miltä pitääkin?
kjns kirjoitti:
Kyseessä oli Multi-Sim jota ei nähdäkseni (enää?) voi omilta sivuilta tilata. Ainakaan minulla se ei näy tilattavien lisäpalveluiden joukossa.


Multi-sim tilaus on tulossa omille sivuille, mutta aikataulusta ei ole vielä tietoa. Tällä hetkellä multi-sim palvelun voi tilata verkkokaupasta uuden liittymän oston yhteydessä. Omat Sivut palvelua kehitetään koko ajan, kyseinen puute on tiedostettu ja on siis tulossa jossain vaiheessa lisäpalveluvalikoimaan mukaan. Mitään tarkkoja aikatauluja ei voi vielä tässä vaiheessa luvata.
KatjaN kirjoitti:
Hei kjns !

Laitellaan postissa tulemaan uusi sim-kortti. Aktivointi vaatii varmistuksen puhelimitse, joten voit käydä varaamassa soittoajan täältä http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818 tai sitten vinkkaa meille tänne niin me pirautamme sinulle.


Kiitos tästä, hoidan aktivoinnin sitten kun kortti tulee perille.

KatjaN kirjoitti:

Eli nyt kun olet Sonera Tunnuksella kirjautuneena, niin näyttääkö datapaketin koko siltä miltä pitääkin?


Itseasiassa nettisivu ei näytä minulle paketin kokoa ollenkaan, ainoastaan nopeuden.
Mutta kulutettu datamäärä tässä kuussa on se n. 350 megaa niin tuosta prosenttilaskulla se näyttää paketin kooksi gigan. Puhelimen softa näyttää datapaketin kooksi 1.00 Gt.

nattachment=0:30t29y4b]netti.PNG[/attachment:30t29y4b]

Vastaa