Olen jo viikon ajan, joka päivä, tehnyt palvelupuyynnön sanoakseni liittymäni irti, mutta minkäänlaista yhteydenottoa ei ole kuulunut vaikka sivuillanne kerrotte että, (Otamme sinuun yhteyttä viimeistään seuraavana arkipäivänä).
Ilmeisesti on nyt niin että näitä palvelupyyntöjä ei kuitenkaan kukaan lue.
Yhteyttä minuun on mahdollista ja on ollut ottaa puhelimella tai sähköpostilla ja kirjekkin olisi jo tullut perille.
HÖPÖ HÖPÖ juttuja nää soneran palvelut joista nyt jotenkin kun vain pääsisi eroon niin elämänlaatukin paranisi kun loppuisi tämä vuosien vahtiminen ja tarkkana olo kun aina ollut jotakin, laskut väärin ei noudateta sopimuksi tai mitänyt milloinkin.
Sivu 1 / 1
Asiakaspalvelun puolella palvelupyyntöjen vastauksessa on tällä hetkellä noin neljän työpäivän jono. Vikapalvelusta vastataan vuorokauden sisällä arkisin.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.