Skip to main content
Olen nyt kaksi päivää jonottanut puhelinpalveluunne (puh. 0200 17000): tiistaina ensin 65 min ja tänään keskiviikkona 59 min. Mielelläni kävisin netissä jättämässä palvelupyynnön, mutta kun tuo palvelupyyntölomake on pari päivää näyttänyt ilmoitusta "Palvelupyyntölomakkeilla on väliaikainen huoltokatko.".

Mitähän tuo väliaikainen huoltokatko käytännössä tarkoittaa? Ja minkälainen käsittelyaika palvelupyynnöillä tämän jälkeen on? Laskun eräpäivä 17.9.. Toivottavasti saan tämän hoidettua ennen sitä, sillä en kyllä Soneran virheen takia haluaisi maksaa lähes 40 euroa ylimääräistä.
Viive palvelupyyntöjen käsittelyssä on noin viikko. Palvelupyyntölomakkeet ovat pian takaisin käytössä, mutta todennäköisesti viive tulee olemaan samaa tasoa lähiaikoina. Kiireelliset asiat kannattaa hoitaa soittamalla.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa