Skip to main content
Päivitin Soneran palvelupisteessä liittymiäni yli kuukausi sitten, nyt saamassani paperilaskussa oli veloitettu erikseen paperilaskusta 2,90. Myyjä ei kertonut että laskutuskin tulee muuttumaan.
Hei Telle !

Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, niin tarkistetaan miksi laskutus on muuttunut maksulliseksi.

Sähköisen laskun voinäppärästi aktivoida myös Omien Sivujen kautta:
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... d=some5818
Kas kummaa, tähän viimeiseen laskuun on tullut uusi asiakasnumero. Lisäsin sen vanhan asiakasnumeron. Kävin päivittämässä tiedon omilla sivuilla että jatkossa saisin laskun sähköpostiini.
Kirjoitin äsken väärin, asiakasnumeroni on pysysynyt samana tässä viimeisessäkin laskussa.

Telle
Hei Telle !

Täällä asiakasnumerosi ei tallentunutkaan kokonaisuudessaan, eli en nyt päässyt tarkistamaan asiaa. Voit halutessasi vielä tallentaa numeron tänne uudelleen.
Mutta hyvä, että sait nyt sähköpostilaskun kytkettyä.
Asiakasnumeroni on lähetetty uudestaan. Tuli tässä mieleen että mitenkä Sonera muistaa pitkäaikaisia asiakkaitaan? Luulin että paperilaskusta peritään maksu vain uusilta asiakkailta.

Telle
Hei Telle! Paperilasku on kohdallasi muuttunut maksulliseksi silloin kun matkapuhelinliittymäsi päivitettiin Minun Sonerasta Sonera Sopiva -pakettiin. Sonera Sopiva -liittymiin sisältyy maksuton sähköinen lasku ja mikäli haluat paperilaskun, on toimitusmaksu 2,90 €.
Hei,

Päivitin liittymän palvelupisteessä eikä siinä yhteydessä myyjä kysynyt minulta mitenkä haluan laskun saada. Katson että myyjä teki yksipuolisen valinnan.Tässäkin tapauksessa pätee vanha viisaus "älä tee mitään muutoksia jos vanhakin toimii".

T: Telle

Vastaa