Hei
Sain tänään paperilaskun Helmikuulta. Olen kuitenkin jo maksanut yhden laskun joka lähetettiin sähköpostiini 27.2. Tämä paperilasku on ajalta 1.2.-28.2. Ja koska olen irtisanonut liittymäni (11.3. viimeinen irtisanomispäivä.) en enään pääse kirjautumaan omille sivuilleni. (Kirjautuessa sisään tulee heti näkyviin "Olet kirjautunut ulos" sivu.)
Viime kuun lopulla soitin Soneran asiakaspalveluun, koska olin muuttamassa kuukauden vaihteessa asuntoon jossa on jo Soneran laajakaista liittymä. Asiakaspalvelun kanssa sovimme oman liittymäni sulkemisesta irtisanomisajan jälkeen päättyväksi 11.3.2014. Asiakaspalvelun kanssa sovimme että Maaliskuun puolelle menevät päivät laskutetaan paperilaskuna uuteen osoitteeseen johon olen nyt muuttanut.
Onkohan tässä nyt tapahtunut jokin sekaannus jonka seurauksena asiakaspalvelun nainen laittoi nyt vahingossa helmikuunkin laskun tulemaan paperisena, vaikka se on jo maksettu sähköpostiin lähetetyn laskun kautta?
Hieman sekavasti selitetty. Lyhyesti kysyttynä:
- Onko helmikuun laajakaista laskuni nyt maksettu?
- Jos on, tarviiko maksaa tämän paperilaskun 2 euroa ja 90 senttiä?
- Tuleeko Maaliskuun 1.-11. päivien lasku sähköpostiin vai paperilla?
Paperilasku jo maksetulta kuukaudelta.(Irtisanottu liittymä)
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.