Hei
Vuoden alusta lähtien olen ollut Soneran laajakaista-asiakkaana ja tilauksen yhteydessä määritin sähköpostilaskutuksen. Ensimmäisen laskun maksoin "paperisena". Tarkistin vielä omilta sivuilta ja siellä seisoo sähköpostilasku, mutta edelleen tuli paperilasku helmikuultakin. Voisitteko ystävällisesti korjata asian ja lähettää sähköpostilaskun jatkossa, mutta myös helmikuulta?
Sivu 1 / 1
Hei otaopa!
Meidän tiedoissamme ei tuota sähköpostilaskutusta näy kytkettynä jostain syystä. Haluatko että laskut lähetetään jatkossa @pp2.inet.fi osoitteella? Jos haluat ne johonkin muuhun osoitteeseen, ilmoita osoite vaikka Facebookin kautta yksityisviestillä niin laitetaan voimaan.
Meidän tiedoissamme ei tuota sähköpostilaskutusta näy kytkettynä jostain syystä. Haluatko että laskut lähetetään jatkossa @pp2.inet.fi osoitteella? Jos haluat ne johonkin muuhun osoitteeseen, ilmoita osoite vaikka Facebookin kautta yksityisviestillä niin laitetaan voimaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.