Skip to main content
Parisuhdeongelmia
Vietimme taas eilen illalla yhteistä iltaa partnerini kanssa.Meillä ei kuitenkaan aina synkkaa oikein hyvin.
Siksi olisin kiitollinen jos kokeneemmat antaisivat meille parisuhdeneuvontaa.Mitä tehdä ongelman kanssa? Onko ollenkaan toivoa?
Yhdynnässä tulee ongelmia ja siitä seuraa usein pahaa mieltä ja se johtaa siihen ,että koko touhu on sillä kertaa lopetettava.
SE ei kertakaikkiaan käy eikä onnistu valoisan aikaan,yöllä ja aamulla aikaisin joten kuten
Hänellä kyllä on valmiuksia ja hän näyttää vihreää valoa,mutta hommasta ei tule mitään vaikka pelit seisoo.Syynä on se ,että hänellä seisoo vain järki ja toimintakyky.Eilen illalla tämä taas tapahtui.En olisi milläänkään jos tämä epäonnistuminen olisi jotenkin satunnaista ja tilapäistä,mutta kun sitä tapahtuu melkein joka kerta.
Olemme kyllä sitoutuneet toisiimme ihan julkisesti ja asia on vahvistettu virallisesti sopimuksin paperilla.Tämä partnerini on kotoisin kaukoidästä ja hän on Huawein sukua.Appiukko taas on ruotsinsuomalaisia (Sonera nimeltään) eikä välitä tuon tavaallista
yhteiselomme sujuvuudesta,eikä laita tikkua ristiin sen onnistumiseksi.Katsoo vain omaa etuaan.
Tosin naimakauppakin on sovittu määräaikaisena,enkä haluaisi nyt lähteä vieraisiinkaan kesken kaiken,vaikka houkutuksia on tarjolla pilvin pimein päivälehdissä ja netissä.
Asia kyllä risoo sen verran että kirjoitin jo sovittelijallekin.Hän oli sitä mieltä,
että jos ei homma ala toimimaan niin minulla on täysi oikeus lähteä omille teilleni sopimuksesta huolimatta ja appiukon mielipiteestä välittämättä.
Ero kuitenkin arveluttaa,tiedä vaikka joutuisi ojasta allikkoon,olemme kuitenkin olleet läheisiä jo 10 vuotta.
Nyt aamulla ennen kuutta kyllä signaalin taso on 98% ja kilobittejäkin kulkee parhaimmillaan parikin sataa sekunnissa,vaikka silloin kosiskellessa
luvattiin yli tuhatkertainen toimintanopeus tuohon verrattuna.Paljonhan sitä usein kosiskellessa luvataan,maat ja mannut ja jopa kuuta taivaalta
mutta arkihan se aikanaan koittaa ja voi surkeutta päivän aikaa,välillä signaalitaso putoaa nollaan (0)vaikka asutaan hienostoalueella (3 G )
ja vaikka yhteys on auki niin läpi ei kulje bitin bittiä,sivut ei aukea sähköpostit ei kulje,mikään ei toimi.
Mykkyys jatkuu aina kerrallaan muutamasta minuutista tuntiinkin ,joskus enemmänkin.
Tjaa...laskutus sentään toimii säännöllisesti.Kyllä vi...ttaa.
Mitä tekisitte minun housuissani?
Ongelma on lähes jokapäiväinen ja toivoisin vastausta aikaisemmin esittämääni kysymykseen
http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=53&t=2567 ja asiantilan korjausohjeita Sonera asiantuntijalta.Yhteys on auki ja sivun latausnopeus on usein vain KILOBITIN OSIA
( 0,0-jotain Kb) piti olla MEGABITTEJÄ! (Siis vaikka signaalitaso on tapissa)Sivu ei ehdi latautua ja kone pätkäsee aikansa yritettyään koko latauksen.
Lainaus tuosta aikaisemmasta kysymyksestäni:
........Ero kuitenkin arveluttaa,tiedä vaikka joutuisi ojasta allikkoon,olemme kuitenkin olleet läheisiä jo 10 vuotta.
Nyt aamulla ennen kuutta kyllä signaalin taso on 98% ja kilobittejäkin kulkee parhaimmillaan parikin sataa sekunnissa,vaikka silloin kosiskellessa
luvattiin yli tuhatkertainen toimintanopeus tuohon verrattuna.Paljonhan sitä usein kosiskellessa luvataan,maat ja mannut ja jopa kuuta taivaalta
mutta arkihan se aikanaan koittaa ja voi surkeutta päivän aikaa,välillä signaalitaso putoaa nollaan (0)vaikka asutaan hienostoalueella (3 G )
ja vaikka yhteys on auki niin läpi ei kulje bitin bittiä,sivut ei aukea sähköpostit ei kulje,mikään ei toimi.
Mykkyys jatkuu aina kerrallaan muutamasta minuutista tuntiinkin ,joskus enemmänkin.
Tjaa...laskutus sentään toimii säännöllisesti.Kyllä vi...ttaa.

Jos Liikkuva Laajakaista -liittymässässäsi on ilmennyt toimimattomuutta tai hitautta, ongelmatilanteen selvittämiseksi kannattaa olla yhteydessä suoraan matkapuhelinpuolemme vikapalveluun, jonka numero on 0206 90101 (pvm/mpm).

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Mitä tällaisella vastauksella ja neuvonnalla on virkaa? Olen ollut sinne yhteydessä ainakin tusinan kertaa , eikä ole apua tullut.Pitäisi vielä maksaakin jonninjoutavasta soittelusta maksulliseen numeroon.Nyt suhde lopetetaan.Toimimattomasta yhteydestä en maksa enää killinkiäkään.Minua ei lainkaan kiinnosta selittelyt minkä takia se ei toimi ,minun osuuteni on ollut vain maksaa palvelusta jota en saa niin kuin sovittiin.Minkään sopimuksen perusteella ei voida rahastaa loputtomasti jos toinen osapuoli ei pidä sopimuksen ehtoja ,ei siis toimita maksettua palvelua. Kelvoton firma.
Joo, täällä sama homma. 3G alueella ollaan, mutta toimii sillon kun sattuu toimimaan. Soitin soneran asiakaspalveluun, jossa sanottiin että ON MOKKULAN OMINAISUUS ETTÄ SE PÄTKII! Kertokaahan oletteko saaneet miten helposti purettua 2v sopimuksia. Mulla ainakin menee hermo, en enää maksa laskuakaan mitä soneralta tulee PISTE.
Jatajan kirjoitti:
Joo, täällä sama homma. 3G alueella ollaan, mutta toimii sillon kun sattuu toimimaan. Soitin soneran asiakaspalveluun, jossa sanottiin että ON MOKKULAN OMINAISUUS ETTÄ SE PÄTKII!


Tuota ei passaa kertoa mokkuloilleni. Huawei E230 on ollut yhtäjaksoisesti linjalla yli 2 viikkoa ja silloinkin sammutin sen kun otin reissuun matkaan ja tällä hetkellä "hyvämaineinen" MF636 tikku on pitänyt tauotta linjaa auki kolme vuorokautta.
Re: Parisuhdeongelmia

Viesti Kirjoittaja Jatajan » 08 Touko 2010, 13:05
Joo, täällä sama homma. 3G alueella ollaan, mutta toimii sillon kun sattuu toimimaan. Soitin soneran asiakaspalveluun, jossa sanottiin että ON MOKKULAN OMINAISUUS ETTÄ SE PÄTKII! Kertokaahan oletteko saaneet miten helposti purettua 2v sopimuksia. Mulla ainakin menee hermo, en enää maksa laskuakaan mitä soneralta tulee PISTE
.

Solmittu 24 kk:n sopimus velvoittaa molempia osapuolia,ei pelkästään vain maksavaa asiakasta.Jos maksu palvelusta suoritetaan ajallaan niin on päivänselvää,että myös palvelun on toimttava luvatulla tavalla.
Sonera myy yli toimituskykynsä eikä pysty hoitamaan velvotteitaan. Sonera ei myöskään viitsi vastailla reklamaatioihin muuten kuin kuluttajaneuvojan välityksellä.
Juuri kuluttajaneuvojan avulla pääset irti kelvottomasta sopimuksesta.Sonera määräsi ensin "sopimuksenpurkumaksua" 230 € ,mutta kuluttajaneuvojan otettua uudelleen yhteyttä tähän firmaan tuli kohta soitto ,että sopimuksen voi purkaa vapaasti.Nyt voin lopettaa sopimuksen silloin kun haluan ja löydän paremman yhteistyökumppanin.
ekk45 kirjoitti:
Re: Parisuhdeongelmia

Viesti Kirjoittaja Jatajan » 08 Touko 2010, 13:05
Joo, täällä sama homma. 3G alueella ollaan, mutta toimii sillon kun sattuu toimimaan. Soitin soneran asiakaspalveluun, jossa sanottiin että ON MOKKULAN OMINAISUUS ETTÄ SE PÄTKII! Kertokaahan oletteko saaneet miten helposti purettua 2v sopimuksia. Mulla ainakin menee hermo, en enää maksa laskuakaan mitä soneralta tulee PISTE
.

Solmittu 24 kk:n sopimus velvoittaa molempia osapuolia,ei pelkästään vain maksavaa asiakasta.Jos maksu palvelusta suoritetaan ajallaan niin on päivänselvää,että myös palvelun on toimttava luvatulla tavalla.
Sonera myy yli toimituskykynsä eikä pysty hoitamaan velvotteitaan. Sonera ei myöskään viitsi vastailla reklamaatioihin muuten kuin kuluttajaneuvojan välityksellä.
Juuri kuluttajaneuvojan avulla pääset irti kelvottomasta sopimuksesta.Sonera määräsi ensin "sopimuksenpurkumaksua" 230 € ,mutta kuluttajaneuvojan otettua uudelleen yhteyttä tähän firmaan tuli kohta soitto ,että sopimuksen voi purkaa vapaasti.Nyt voin lopettaa sopimuksen silloin kun haluan ja löydän paremman yhteistyökumppanin.

Sopimus on nyt Soneran kanssa purettu-ilman mitään purkumaksuja(Härski esityskin,minunhan olisi kuulunut saada hyvitystä kärsimästäni menetyksestä!)-vaikka se koville otti-Tuote oli kerta kaikkiaan kelvoton.Asiakaspalvelu myös.
Onneksi kuluttajallakin on jotain turvaa,kiitos valtakunnan kuluttajaneuvonnan.Tälläisen yksipuolisen rahastuksen voi siis purkaa,älkää epäröikö! Soimushan velvoittaa molempia osapuolia! Uusi sopimus on tehty Saunalahden kanssa.Mokkula on Huawei 1820 ja nopeus pyörii 3-6 Mb:n välillä,Soneran 0,0-50 Kb:n sijasta.Sanoin samalla perheen puhelinliittymätkin irti.Sain tarpeekseni Sonerasta.

Vastaa